آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

تور ویتنام ( همه روزه ) – از تهران

5/5

جزئیات کامل تور

موقعیت         5 ستاره تاپ         5 ستاره استاندارد       4 ستاره
CENTRAL PALACE   WINSOR PLAZA   LE MERIDIEN        SAIGON
THE CLIFF   SEA LINKS BEACH HOTEL   SEA LINK BEACH   PHAN THIET
THE LAPIS   MOVENPICK   MELIA     HANOI

خدمات تور

به نرخ های فوق هزینه پرواز رفت از تهران و برگشت به تهران نرخ ریالی بلیط اضافه می گردد .
پرواز رفت هوشی مین و برگشت از هانوی هواپیمایی  EMIRATES  – پرواز بین هوشی مین و هانوی – 3 شب اقامت در هوشی مین – 3 شب در هانوی – 1 شب اقامت در کشتی کروز در هانونگ – بیمه مسافرتی – گشت همه روزه طبق برنامه سفر – ترانسفر و گشت ها با راهنمای اختصاصی انگلیسی انجام خواهد شد .
 ** ویزای ویتنام در هنگام ورود در فرودگاه ویتنام تحویل میگردد .
***مدارک مورد نیاز : اصل گذرنامه با 7 ماه اعتبار از تاریخ سفر – 1 قطعه عکس رنگی زمینه سفید 4*6

توضیحات تور

فرودگاه مبدا

روز اول :
( تهران – هوشی مین ) حضور در فرودگاه تهران – ورود به فرودگاه بین المللی سایگون با تور لیدر آشنا خواهید شد و با راهنمایی ایشان به سمت هتل ترانسفر می شوید – وقت آزاد و استراحت
روز دوم :
( هوشی مین – سوچی – هوشی مین ) صرف صبحانه در هتل – بازدید از تونلهای معروف کوچی ( تونل های به جا مانده از جنگ ) – صرف ناهار در مرکز خرید سایکان و در ادامه از اداره پست مرکزی – کلیسای جامع نتردام – میدان اصلی سایگان و از بازار آسیایی BEN THAN MARKETدیدن بفرمایید و وقت آزاد برای خرید و استراحت در سایکان .
روز سوم :
( هوشی مین – دلتای مکونک – هوشیمین ) سایکان را به مقصد THO ترک می کنید ( که در قلب دلتای مکونک واقع شده است ) پس از ورود MY THO با کشتی از رودخانه مکونک ( بزرگترین رودخانه شرق آسیا ) و کانالهای متعدد آن عبور می کنید و به BEN TRE میرسید و از یکی بزرگترین کارخانه های آب نبات به نام کوکو دیدن می کنید و بعد از آن از باغ های وسیع دیدن فرمایید و در ادامه ی گشت با عبور از رودخانه برای استراحت به سایکان برمی گردید .
روز چهارم :
( هوشی مین – فان تیت ) تحویل اتاق و خروج از سایکون و با ماشین به سمت سواحل فان تیت PHAN THIET حرکت می کنیم و اقامت در هتل و استراحت در سواحل زیبا و رویایی MUI NE و کل شب در فان تیت هستید .
روز پنجم :
( فان تیت ) وقت آزاد
روز ششم :
( فان تیت – هوشی مین – هانوی ) خروج از PHAN THIET و به سمت فرودگاه سایکان به مقصد هانوی پرواز می کنید . و بعد از رسیدن به همراه تور لیدر به سمت هتل راهنمایی می شوید . وقت آزاد برای خرید – استراحت و گشت .
روز هفتم :
( هانوی ) گشت شهری هانوی شامل : موزه و مقبره هوشی مین – معبد بودای تک ستونی – خانه اوپرا بسیار معروف دیدن فرمایید و بعد از آن به مرکز خرید ( خرید صنایع دستی و وسایل لوکس ) برده می شود – بازگشت به هتل و وقت آزاد برای خرید – استراحت و گشت .
روز هشتم:
( هانوی –نین بین – هانوی) گشت ویژه نیم بین ( یکی از زیباترین مناظر جهان ) ترانسفر به قلعه HOA LU –  قلعه باستانی 3 کیلومتر مربعی – دیدن قصر اختصاصی امپراطوری – با قایق سواری بر روی  TRANG AN – بخش گردشگری اکولوژیکی که قایق های پارویی شمارا از میان غار های طبیعی سرگرم کننده و شالیزارها عبور می دهند – برگشت به هتل.
روز نهم:
(  هانوی – هالونگ – هانوی) گشت کشتی کروز در دل خلیج زیبای هالونگ و بازدید از غار آهکی تین چانک  THIEN CUNG  به هنگام گردش در این غار ها با شاهکارهای مادر طبیعت رو به رو خواهید شد .
روز دهم :
( هانوی – تهران ) وقت آزاد در هانوی برای آخرین دیدار و حرکت از هتل به فرودگاه و بازگشت به ایران

شروع قیمت

1026 $

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .