آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

تور ژاپن – JAPAN ( ویژه نوروز 97 – تاریخ حرکت 28 اسفند ماه ) – از تهران

5/5

جزئیات کامل تور

 سفر به ژاپن شگفت انگیز

شرکت جهان پرواز سالیان متمادی است که کشور ژاپن را به عنوان یکی از مقاصد جذاب و زیبا برای تورهای خود انتخاب و اجرا نموده است.

و در این مسیر تورهای گروهی زیادی را برگزار نموده و رضایتمندی 100 درصدی مسافرین، پشتوانه ما برای اجرای این تور بوده است.

ژاپن طیف گسترده ای از گشت و گذار ، خرید، فعالیت ها و سرگرمی هایی برای تمام سنین فراهم می کند.کشور ژاپن یکی از زیباترین و شگفت انگیز ترین کشورهای دنیا است. ژاپن از چهار جزیره اصلی تشکیل شده است و با صخره های مرجانی تا کوه های برفی و جزیره های کوچک احاطه شده است. تعداد کمی از کشورها از چنین ثروتی با اقلیم های مختلف و اکوسیستم های متفاوتی برخوردار هستند. و  زیبایی هایی چون کوه فوجی تا سواحل دوست داشتنی و جزایر Inland Sea ، و روستاهای آرامش بخش کشت برنج و … را احاطه می کند.

ژاپن یکی از امن ترین کشورهای جهان است که برای تعطیلات خانوادگی ایده آل است.

ژاپن کشوری است که سنت های خود را در میان دنیای مدرن حفظ کرده است.  معابد، زیارتگاه ها و باغ های زیبا وجود دارد.

 

توکیو:

توکیو کلان شهری شلوغ و پر جاذبه برای گردشگری است. پایتخت ژاپن پر از نور ، صدا و مناظر زیباست، توکیو شبهای هیجان انگیزی دارد و همچنین رستوران هایی با غذاهای خوشمزه شما را وسوسه می کند تا چند روزی را در این پایتخت زیبا بمانید.

مکان های دیدنی در توکیو:

 برج توکیو Tokyo Tower

برج توکیو نام برجی مخابراتی و تفریحی در پارک شیبا است، دومین سازه بلند توکیو است، در ساخت برج توکیو، از برج ایفل الهام گرفته شده است.

و این برج به عنوان سنب شهر و جزوی از جذابیت های توریستی محسوب می شود. گردشگران با بالا رفتن از این برج منظره ای 360 درجه ای از توکیو را می بینند و یکی از دلچسب ترین تجربه از بازدید خاصی را تجربه می کنید.

برج توکیو Tokyo Tower

دیسنی لند (Disneyland) 

دیسنی لند توکیو ، اولین دیسنی لندی است که خارج از آمریکا ساخته شده  و در  15 آوریل 1983 افتتاح گردیده است. این پارک از نظر ساختار و فرم با پارکها ی مشابه دیسنی لند کالیفرنیا و مجیک کینگ دام در فلوریدای آمریکا شباهت دارد و الهام گرفته شده از کاراکترهای والت دیسنی می باشد.

 

کیوتو

دهکده سنت ها و گیشاها

کیوتو یکی از پرجمعیت ترین و بزرگترین شهرهای ژاپن به شمار می آید، پس از پایان قرن شانزدهم شهرهای توکیو و اوساکا توانستند در رتبه ای بالاتر از کیوتو قرار بگیرند و عنوان بزرگ ترین شهرهای ژاپن را به خود اختصاص دهند. همچنین کیوتو، در مدت بیش از هزار سال پایتخت امپراتوری ژاپن بوده است و به «پایتخت هزار ساله» شهرت دارد. این شهر جزء شهرهای مجلل و مدرن کشور ژاپن می باشد. شهر کیوتو، در منطقه ای واقع شده است که اطراف آن را کوه های بسیاری زیادی احاطه کرده است.

.با توجه به این که شهر کیوتو جنگ های بسیاری را در طول تاریخ به خود دیده است، اما توانسته آثار تاریخی و معابدش را حفظ کند. همچنین در دوران گذشته، کیوتو، بزرگ ترین شهر ژاپن بوده است.

هاکونه

هاکونه شهر کوهستان های سر سبز و چشمه های آب گرم است.

هاکونه در غرب توکیو واقع شده است که کوهستان های زیبا و سرسبزی دارد.  این شهر مقصد گردشگری های زیادی است و چشمه های آب گرمی را در اطراف کوه آتشفشانی فوجی را دارا است.

هاکونه معبدهای زیبا و طبیعت بکری را دارد. معبد هاکونه که یکی از مکان های معروف برای توریست های زیادی است. هاکونه شهری چهار فصل است . هر فصل جذابیت خاص خود را دارد.

 

اوزاکا

اوساکا یا اوزاکا، یکی از بزرگ‌ترین شهرهای ژاپن، در ساحل جنوبی غرب هونشو، در محلی که رودخانه «jodo» به خلیج اوزاکا می‌ریزد و اقیانوس را پهنا می‌بخشد، قرار گرفته است.

استودیو جهانی ژاپن   Universal Studios Japan

از معروف ترین استودیو های دنیا است و یکی از چهار پارک استودیو جهانی است که سالانه بیش از ۸ میلیون بازدید کننده دارد. دنیایی عجیب و غریب که شما رو به یاد کارتون ها و سریال های هیجان انگیزی مثل هری پاتر و مرد عنکبوتی می اندازد. این استودیو تفریحات جالبی دارد و از مهم ترین جاذبه های تفریحی اوساکا و ژاپن به حساب میاد.

دیگر مکان های دیدنی شهر اوزاکا:

قلعه اوزاکا، آکواریوم کیوکان اوزاکا، چرخ‌وفلک ، برج‌های کوب پورت و تسوتنکاکو، موزه ملی هنر و …

می باشد، نوروز 1397 با آژانس جهان پرواز در سرزمین شکوفه های گیلاس ژاپن همراه شما هستیم.

خدمات تور

بلیت هواپیمایی امارات از تهران به توکیو و برگشت از اوزاکا – 1 روز گشت کامل در توکیو – ترانسفر از توکیو به هاکونه با اتوبوس ( یک ساعت و نیم ) – گشت نیم روزی در هاکونه ( به همراه شام ) – ترانسفر از هاکونه به کیوتو با قطار سریع السیر در ادامه گشت در کیوتو – ترانسفر از کیوتو به اوزاکا با اتوبوس ( یک ساعت و نیم ) در ادامه گشت در اوزاکا – راهنمای محلی – همراهی راهنمای فارسی زبان – ترانسفر فرودگاهی – ورودیه ها – ویزای ژاپن – بیمه مسافرتی

CITIES

توکیو : 4 شب
هاکونه : 1 شب
کیوتو : 2 شب
اوزاکا : 2 شب

HOTEL

GRAND PRINCE HOTEL NEW
TAKANAWA
YOMOTO FUJIYA
NIKKO PRINCESS KYOTO
RIHGA ROYAL

RANK

4* TOP
4* TOP
5* TOP
4* TOP

توضیحات تور

فرودگاه مبدا

برنامه گشت ها :

توکیو : بازدید از معبد   MEJI JINGU- برج توکیو – باغ     HAMARIKYU – کروز رودخانه   SUMIDA – معبد     SENSO – JI
هاکونه : بازدید از معبد   HAKONE  – کروز رودخانه   ASHI- گردش در کوه   KOMAGATAKE
کیوتو : بازدید از معبد    KINKAKU – JI   و     RYOAN – JI  – قصر    NIJO – JI
اوزاکا : باز دید از قصر اوزاکا – باغ گردان     UMEDA  – منطقه      OSAKA STATION و     DOTOMBORI NEON

مدارک مورد نیاز :

اصل پاسپورت ( گذرنامه قدیمی هم ارائه شود ) – 2 قطعه عکس رنگی 4.5* 4.5 با زمینه سفید – اصل شناسنامه و کارت ملی به همراه ترجمه – گواهی رسمی در آمد ( پرینت کارکرد سه ماه اخیر حساب بانکی ) – سند مالکیت و ترجمه انگلیسی – اصل و ترجمه مدرک شغلی

شروع قیمت

7700000

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .