آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

نور استانبول ( ویژه عید قربان ) از اصفهان

5/5

جزئیات کامل تور

خدمات تور

هر روز پرواز – شماره پرواز رفت 893 ساعت 4:05 / شماره پرواز برگشت 892 ساعت 22:10 به وقت محلی / بدون محدودیت تاریخ برگشت

بلیط رفت و برگشت با هواپیمایی ترکیش – ترانسفر فرودگاهی – اقامت با صبحانه – گشت نیم روزی – تور لیدر فارسی زبان – بیمه

رزرو هتل هایی که در پکیج ذکر نشده است امکان پذیر میباشد .

نرخ های فوق برای ایام پیک ( تعطیلی و نمایشگاهی ) شامل افزایش قیمت میباشد . قبل از رزرو با دفتر فروش هماهنگی به عمل آید .

نرخ بلیت INF زیر 2 سال 550000 تومان می باشد

کلیه هتل ها و بلیط هواپیما چارتر به معنی غیر قابل استرداد و تغییر تاریخ میباشد و در صورت عدم استفاده از خدمات مربوطه کل مبلغ سوخت می گردد و هیچ مبلغی استرداد نمیشود .

مسئولیت کنترل گذرنامه مسافر بابت هر گونه ممنوعیت خروج از کشور از جمله تاریخ اعتبار گذرنامه سن همراهان در گذرنامه به عهده آژانس ثبتنام کننده بوده و در صورت ممنوع الخروج بودن و یا هر اشکال دیگر شرکت جهان پرواز تعهدی در قبال استرداد وجه مربوطه نخواهد داشت .

آژانس سعی میکند هتل مورد تقاضا و انتخابی را کانفرم نماید ولی در صورت عدم موفقیت هتل مشابه با همان درجه یا هتل با درجه بالاتر را پیشنهاد و با هماهنگی آژانس و مسافر کانفرم می نماید در هر حال هتل قطعی مسافر هتل ذکر شده در واچر مربوطه و شرایط نهایی پرواز در بلیط صادر شده خواهد بود

چنانچه همکاران گرامی در هنگام ارسال در خواست کل هزینه رزرو جا را پر داخت ننمایند . هر گونه تغییر در نرخ پکیج ( حاصل از تغییر نرخ ارز – عوارض و یا خدمات .. ) معیار تسویه حساب تور مورد نظر میباشد .

تحویل مدارک منوط به پرداخت نقدی کلیه بهای پکیج می باشد در غیر این صورت شرکت جهان پرواز از تحویل مدارک خودداری و نسبت به تبعات مربوطه مسئولیت نخواهد داشت .

جهت رزرو برای کودکان زیر 12 سال ذکر تاریخ تولد میلادی در در خواست و ارسال کپی گذرنامه آنها الزامی میباشد .
توضیحات

توصیه میگردد که حتی الامکان از هتل های ارزان قیمت استفاده ننمایید زیرا ممکن است در عمل رضایت مسافر حاصل نگردد.
توجه شود که راهنما به صورت همراه و تمام وقت نمی باشد بلکه راهنما به صورت مقیم بوده و شما می توانید از طریق تلفنی که در اختیار شما می گذارند تبادل اطلاعات فرمایید .
دقت نمایید که فرزندان 17 سال به بالا حتما دارای گذرنامه معتبر جداگانه باشند .
لازم به ذکر است که زمان پذیرش مسافر در هتل ها 2 بعدازظهر و زمان تحویل اتاق ساعت 12 ظهر میباشد و ارتباطی به زمان پرواز ندارد .
مسئولیت کسب اطلاعات کامل و اطلاع رسانی صحیح شفاف و کامل به مسافر در خصوص ضوابط و شرایط پکیج و محل اقامت و … به عهده آژانس می باشد .
اعتبار پاسپورت مسافر از زمان مسافرت کمتر از 6 ماه نباشد .

توضیحات تور

فرودگاه مبدا

شروع قیمت

3050000

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .