آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

**اطلاعیـه** نرخ های ویژه ترکیش ایرلاین از مبدا اصفهان به ونکوور _ جهان پرواز

5/5

جزئیات کامل تور

خدمات تور

سایت رزرویشن آنلاین
سفر خود را به راحتی و با قیمت مناسب از طریق سایت www.fly7sky.irبرنامه ریزی و خریداری کنید.

✅امکان رزرو و صدور بلیط بیش از 900 ایرلاین از سرتاسر دنیا

✅امکان رزرو بیش از 1،000،000 هتل در سراسر دنیا با بهترین قیمت ها

✅امکان صدور بیمه مسافرتی برای کلیه کشورها

شما می‌توانید با انتخاب مبدا ، مقصد و تاریخ مورد نظرتان بهترین قیمت های شرکت های هواپیمایی در مسیر داخلی و خارجی را تنها با یک کلیک مشاهده کنید.
پس از انتخاب پکیج مورد نظرتان و وارد کردن اطلاعات لازم ، از طریق درگاه اینترنتی با استفاده از کارت های شتاب می توانید هزینه را پرداخت کنید.

✅برای خرید بلیط خارجی شما به کلیه ی ایرلاین های معتبر خارجی ، همچون ترکیش ایرلاینز، امارات، قطر ایرلاینز، لوفت هانزا، اطلس گلوبال، آلیتالیا، کی ال ام، ،بریتیش ایرویز، ایر کانادا، ایرفرانس، عمان ایر و … دسترسی دارید
همچنین شما میتوانید از شرکت های هواپیمایی داخلی از جمله ایران ایر،آسمان، ماهان،تابان،معراج، قشم ایر، زاگرس، کارون (نفت)، کیش ایر، کاسپین و … بلیط داخلی خود را خریداری کنید.

✅برای خرید هتل به سراسر دنیا سایت فلای سون اسکای این امکان را به شما می دهد که تنها با انتخاب شهر مقصد و تاریخ ورود و خروج خود ،لیست کلیه ی هتل ها با بهترین نرخ و تخفیف ها را مشاهده کنید و به صورت آنلاین هتل مورد نظرخود را خریداری کنید. همچنین شما به کلیه اطلاعات مربوط به هتل از جمله آدرس ، عکس های هتل ، امتیاز کاربران ، نقشه هتل و … دسترسی لازم را دارید.

✅صدور بیمه مسافرتی برای سفرهای خارجی لازم و ضروری می باشد که شما را در مقابل خسارت های احتمالی مالی و جانی در سفر ایمن می دارد. در سایت فلای سون اسکای صدور بیمه مسافرتی به صورت آنلاین برای کلیه کشورها امکان پذیر می باشد.

**ما این اطمینان را به شما می دهیم که در هر جای دنیا که باشید با پرداخت ریالی به آسودگی و بدون هیچ مشکلی ،بلیط پرواز داخلی و خارجی ،هتل و بیمه مسافرتی خود را با بهترین و ارزانترین قیمت خریداری کنید.

🔴گارانتی بهترین قیمت
اگر قیمت کمتری روی وب سایت دیگری پیدا کردید ظرف مدت 24 ساعت بعد از صدور بلیط در وب سایت ما اختلاف قیمت را به ما اطلاع دهید.

🔴سریع و آسان
جهان پرواز آسان سریعترین و کار آمدترین سیستم رزرواسیون آنلاین ارائه بهترین خدمات برای ارزانترین قیمت پرواز، هتل ها را با چند کلیک ساده دارا می باشد.

🔴تنوع در خدمات
شما به قیمت های بیش از 900 ایرلاین از سرتاسر دنیا فقط با یک کلیک کردن دسترسی خواهید داشت که در هر جا و هر زمان می توانید بلیط خود را به صورت آنلاین خریداری نمائید.

نماد اعتماد

توضیحات تور

فرودگاه مبدا

✳️پرواز #مستقیم از اصفهان
✈️#ترکیش_ایرلاین
☎️031-31312030
☎️09021989156

شروع قیمت

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .