آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

تور جزیره کیش از اصفهان ویژه بهمن 98 با پرواز ایران ایر-هما

5/5

جزئیات کامل تور

خدمات تور

بلیط رفت و برگشت هواپیما به کیش با ایران ایر از اصفهان
اقامت در هتل های کیش با خدمات ذکر شده
استقبال فرودگاهی در کیش

توضیحات تور

فرودگاه مبدا

جزیره کیش پر است از تفریحات هیجان انگیز و متنوع برای همه گروه های سنی. اگر به کیش سفر میکنید بی شک جزو افرادی هستید که علاوه بر آرامش به دنبال هیجان هستید
#پاراسل
پاراسل از لذت بخش ترین سرگرمی های ساحلی جزیره کیش است و شما میتوانید همراه دوستان و خانواده خود سوار بر چتر پاراسل بشوید و به وسیله‌ی یک قایق با سرعت کشیده و اوج‌گیری هیجان انگیزی را احساس و منظره زیبایی از جزیره را ببینید. چترپاراسل می تواند ارتفاعی بین 150-300 متر بالاتر از سطح دریا را برای شما فراهم کند.
#شاتل
یکی از بی نظیر ترین و هیجان انگیز ترین تفریحات دریایی کیش , شاتل کیش می باشد. شاتل در واقع به تیوپ هایی همانند مبل گفته می شود که شما سوار آن شده و به وسیله طناب هایی که به تیوپ متصل هستند توسط قایق های تندرو کشیده می شوید.
#اسکوتر_زیر_دریایی
یکی از جدیدترین تفریحات آبی کیش است. این دستگاه امکان تجربه غواصی را برای همه افراد فراهم نموده است. بدون اینکه فرد نیازی به تجربه ی غواصی داشته باشد و تا عمق 10 متری زیر دریا شما را همراهی خواهد کرد

شروع قیمت

1.270.000

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .