آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

تور سوئیس + تور کشتی کروز MSC GRANDIOSA از تبریز-نوروز 99-جهان پرواز از تبریز با ترکیش

5/5

جزئیات کامل تور

خدمات تور

** بازدید از کشورهای : سوئیس – ایتالیا – فرانسه – مالت و اسپانیا **
13 روز شامل:
بلیط رفت و برگشت هواپیما با ترکیش ایر لاین – 3 شب اقامت در هتل 4* در ژنو + یک روز گشت شهری به همراه راهنمای فارسی زبان – ویزا شنگن ،بیمه مسافرتی – پرواز داخل از ژنو به بارسلون – یک شب اقامت در هتل 4* در بارسلون و 8 شب اقامت در کشتی کروز msc grandiosa به صورت fullboard به شرح زیر:
mar 26:barcelona ,spain
mar 27: marseille,france
mar28 :genoa ,italy
mar 29 :naples ,italy
ma 30 : messina ,italy
mar 31 : valletta ,malta
apr 01: at sea
apr 02 : palma de mallorca ,spain
apr 03 : barcalona ,spain

توضیحات تور

فرودگاه مبدا

مدارک لازم:

اصل پاسپورت با 7 ماه اعتبار از تاریخ سفر – 2 قطعه عکس 3.5*4.5 رنگی زمینه سفید – اصل و ترجمه سند مالکیت – اصل شناسنامه و کارت ملی – ضمانتنامه بانکی به مبلغ 200 میلیون تومان به ازای هر نفر – پرینت حساب بانکی 6 ماهه و نامه تمکن مالی لاتین – اصل و ترجمه مدرک شغلی.

تور کشتی کروز خودش یک سفر خارق‌العاده برای هر کسی است که به سفر و سیاحت علاقه دارد؛ با این وجود خود را آماده کنید، چرا که تنها قدم زدن در کشتی کروز گرندیوزا (MSC Grandiosa)، شما را به یک سفر فراموش‌نشدنی می‌برد. طراحی داخلی باشکوه و مجلل این کشتی با توجه به کوچک‌ترین جزئیات انجام شده است. قدم به کشتی کروز گرندیوزا که می‌گذارید، دریچه‌ای نو از سبکی بی‌نظیر از سفر کردن به رویتان باز می‌شود. در میان تمام ویژگی‌های کوچک و بزرگ طراحی داخلی کشتی، پلکان فوق‌العاده زیبا و نفس‌گیر طراحی شده با کریستال‌های اسواروفسکی یا بلندترین سقف ساخته شده از نمایشگر LED بر روی آب در تفرجگاه داخلی کشتی خودنمایی می‌کنند.
این تجربه از هر جنبه‌ای مورد توجه قرار گرفته است؛ یکی از آن جنبه‌ها بخش خوراک و غذا است. در کشتی کروز گرندیوزا 11 رستوران وجود دارد. هارالد ولفارد یکی از برترین سرآشپزهای دنیا یک منوی اختصاصی برای مهمانان کشتی آماده کرده است.
031-31312030
031-36636060
نوروز 1399

شروع قیمت

2290 یورو + نرخ بلیط

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .