آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

راهنمای سفر به اروپا اسپانیا *بارسلون – نوروز 1399 از اصفهان و تهران

5/5

جزئیات کامل تور

خدمات تور

اسپانیا🇪🇸
پرشور، پیچیده و شیفته ی زندگی!
تنوع جغرافیایی و فرهنگی این بزرگترین کشور شبه جزیره ایبری در جنوب غرب اروپا، بسیار بیشتر از آن چیزی است که فکرش را می کنید. اگرچه بسیاری صرفا برای آفتاب گرفتن در ساحل های زیبا و ورزش های آبی به اینجا سفر می کنند اما این به هیچ وجه تنها جاذبه اسپانیا نیست! از کشتزارهای باشکوه و دره های سرسبز گرفته تا کوه های پوشیده از برف در شمال و صحراهای سوزان در جنوب، تنوع طبیعی اسپانیا علاقمندان به طبیعت را به حیرت خواهد انداخت. علاوه بر اینها، فرهنگ آشپزی مثال زدنی، مردمانی پراحساس و عاشق رقص و جشن، انواع موزه ها و گالری های هنری، بناهای پرشکوه و باابهت، کارناوال های ملی و آیین های سالیانه مذهبی، تاریخچه ی فرهنگی غنی که محصول همنشینی اقوام و مذاهب گوناگون در طول تاریخ بوده است. ..🔆
بی جهت نیست که این کشور همواره یکی از برترین مقاصد گردشگری #جهان به شمار می رود…

#بارسلون🇪🇸

شهری مدرن و مجلل اما با فضایی وفادار به تاریخ.
مرکز ایالت کاتالونیا، یکی از معدود شهرهای اروپایی است که از نعمت ساحل زیبای شنی و مشرف به دریای مدیترانه سود می برد. در داخل شهر، خیابان معروف #رامبلا که یکی از پربازدید ترین معابر جهان است شما را تا محله گوتیک که شبکه ای باشکوه از خیابان های قرون وسطایی، کلیساهای سنگی عظیم و کافه ها و میدان ها است راهنمایی می کند.
کلیسای جامع باشکوه ساگرادا فامیلیا، شاهکار معماری که هنوز هم در حال تکمیل است، به نماد اولین مقصد گردشگری #اسپانیا تبدیل شده است. این شهر بی شک بخش بزرگی از جذابیت خود را مرهون معمار فقید، گائودی است. پارک بی نظیر گوئل، ساختمان های حیرت انگیز کازا میلا و کازا باتیو گوشه های دیگری از این جاذبه ها هستند.
همچنین با بالارفتن از تپه های مونت جوئیک و تیبیدابو، نمایی خارق العاده از شهر و خیابان های مملو از جمعیت را در کنار ساحل نیلگون مدیترانه خواهید داشت و هنگام غروب نیز، چشیدن طعم بی نظیر غذاهای اسپانیایی در یکی از کافه های پر جنب و جوش شهر، لذت اقامت شما در #بارسلون را دوچندان خواهد کرد. 🌆

 

توضیحات تور

فرودگاه مبدا

شروع قیمت

1480 یورو + نرخ پرواز

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .