آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

سایت خرید اینترنتی پرواز ، رزرو هتل و صدور بیمه مسافرتی

5/5

جزئیات کامل تور

خدمات تور

سایت فلای سون اسکای معتبرترین و کاملترین وب سرویس خرید اینترنتی بلیط هواپیما داخلی و خارجی ، رزرو هتل در سراسر دنیا و صدور بیمه مسافرتی می باشد. شما می‌توانید با انتخاب مبدا ، مقصد و تاریخ مورد نظرتان بهترین قیمت های شرکت های هواپیمایی در مسیر داخلی و خارجی را تنها با یک کلیک مشاهده کنید.
پس از انتخاب پکیج مورد نظرتان و وارد کردن اطلاعات لازم ، از طریق درگاه اینترنتی با استفاده از کارت های شتاب می توانید هزینه را پرداخت کنید.

✅برای خرید بلیط خارجی شما به کلیه ی ایرلاین های معتبر خارجی ، همچون ترکیش ایرلاینز، امارات، قطر ایرلاینز، لوفت هانزا، اطلس گلوبال، آلیتالیا، کی ال ام، ،بریتیش ایرویز، ایر کانادا، ایرفرانس، عمان ایر و … دسترسی دارید
همچنین شما میتوانید از شرکت های هواپیمایی داخلی از جمله ایران ایر،آسمان، ماهان،تابان،معراج، قشم ایر، زاگرس، کارون (نفت)، کیش ایر، کاسپین و … بلیط داخلی خود را خریداری کنید.

✅برای خرید هتل به سراسر دنیا سایت فلای سون اسکای این امکان را به شما می دهد که تنها با انتخاب شهر مقصد و تاریخ ورود و خروج خود ،لیست کلیه ی هتل ها با بهترین نرخ و تخفیف ها را مشاهده کنید و به صورت آنلاین هتل مورد نظرخود را خریداری کنید. همچنین شما به کلیه اطلاعات مربوط به هتل از جمله آدرس ، عکس های هتل ، امتیاز کاربران ، نقشه هتل و … دسترسی لازم را دارید.

✅صدور بیمه مسافرتی برای سفرهای خارجی لازم و ضروری می باشد که شما را در مقابل خسارت های احتمالی مالی و جانی در سفر ایمن می دارد. در سایت فلای سون اسکای صدور بیمه مسافرتی به صورت آنلاین برای کلیه کشورها امکان پذیر می باشد.

🔴ما این اطمینان را به شما می دهیم که در هر جای دنیا که باشید با پرداخت ریالی به آسودگی و بدون هیچ مشکلی ،بلیط پرواز داخلی و خارجی ،هتل و بیمه مسافرتی خود را با بهترین و ارزانترین قیمت خریداری کنید.

🌍جهان پرواز
🌐 www.fly7sky.ir

توضیحات تور

فرودگاه مبدا

شروع قیمت

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .