آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

آخرین مقررات ورود به کشور آلمان

5/5

جزئیات کامل تور

خدمات تور

🔹 به گزارش اداره کل روابط عمومی “هما”، براساس اطلاعیه صادر شده سازمان هواپیمایی کشوری آلمان، مسافران با داشتن مدارک ذیل می‌توانند به این کشور مسافرت نمایند:

✅ دارندگان پاسپورت اتحادیه اروپا، ایسلند، نروژ و سوئیس

✅ دارندگان اقامت اتحادیه اروپا، ایسلند، نروژ و سوئیس مشروط به اینکه مسافران بلیت تایید شده هواپیما یا قطار به صورت ترانزیت در ادامه مسیر به کشور صادرکننده کارت اقامت به همراه داشته باشند

✅ ویزای تایپ D معتبر آلمان (Business, Student, Family,…)

✅ ویزای تایپ D اتحادیه اروپا مشروط به اینکه مسافران بلیت تایید شده هوایی به‌صورت ترانزیت در ادامه مسیر به کشور صادرکننده ویزا به همراه داشته باشند.

✅ ویزای تایپ C معتبر صادره در آلمان جهت افرادی که همسر آنان دارای پاسپورت آلمانی باشند. نامه از سفارت و ترجمه رسمی از مدارک مربوطه به زبان انگلیسی به هنگام پرواز الزامی است.

✅ ویزای تایپ C آلمان که تاریخ صدور ویزا از ۱۷ مارس سال ۲۰۲۱ به بعد باشد.

✅ مسافران به صورت ترانزیت بین المللی هوایی

🔹 تمامی مسافران بالای شش سال در پروازهای ورودی به کشور آلمان می‌بایست در محدوده ۷۲ ساعت مانده به پرواز، اقدام به انجام آزمایش PCR در یکی از مراکز تأیید شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران نمایند و گواهی جواب منفی تست کرونا را به زبان انگلیسی به همراه داشته باشند.

🔹 لیست مراکز تأیید شده آزمایش تشخیص مولکولی مسافران برون مرزی در لینک زیر قابل مشاهده است:
https://health.behdasht.gov.ir

🔹 شایان ذکر است مسافران قبل از پرواز در لینک ذیل ثبت نام نموده و کپی از تاییدیه نهایی و بارکد تشکیل شده را به همراه داشته باشند:
https://www.einreiseanmeldung.de

🔹 همچنین مسافران پس از ورود به این کشور می‌بایست به مدت ۱۴ روز خود را در محل سکونت شخصی خود قرنطینه خانگی نمایند.

🔹 ورود هرگونه بار دستی به‌صورت ترولی یا چرخ‌دار به داخل کابین پروازی مجاز نبوده و مسافران صرفاً می‌توانند فقط به تعداد یک کوله‌پشتی و یا یک ساک دستی جهت بار همراه به داخل کابین استفاده نمایند.

🔹 استفاده از ماسک FFP2 یا KN95 یا N95 در طول پرواز و در فرودگاه‌ها الزامی است.

⚜️جهان پرواز آسان⚜️

☎️ 03131312030
☎️ 09021989158

توضیحات تور

فرودگاه مبدا

شروع قیمت

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .