آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

تور برزیل نوروز 1403 جاذبه های گردشگری برزیل

5/5

جزئیات کامل تور

خدمات تور

جاذبه های گردشگری تور برزیل

تندیس مسیح: مجسمه منجی مسیح در شهر ریو دوژانیرو واقع شده است. این مجسمه 39.6 متر ارتفاع داشته و در سال 1926 میلادی در قله کوه کورکووادو ساخته شده است.

کوه شوگرلوف (کوه کله قندی): کوه شوگرلوف در شهر ریو دوژانیرو واقع شده و 396 متر ارتفاع دارد. این کوه حالت صخره ای داشته و به قله کله قند نیز معروف است. با سوار شدن در تله کابین کوه شوگرلوف شما می توانید نمای زیبا و کاملی از شهر ریو دوژانیرو، سواحل نیتروی، پل ریو دوژانیرو، سواحل زیبای کوپاکابانا، خلیج گوانابرا، قلعه سانتاکروز و کوه های کورکووادو را مشاهده کنید.

ساحل کوپاکابانا: ساحل کوپاکابانا یکی از زیباترین و بی نظیرترین ساحل های جهان می باشد که در زونا سو در شهر ریودوژانیرو برزیل واقع شده است. این ساحل منحصر به فرد از خیابان پرینسزا ایزابل آغاز شده و به نجات غریق شماره شش ختم می شود. این ساحل حدود 4 کیلومتر درازا داشته و یکی از مهم ترین نمادهای شهر ریو دوژانیرو به شمار می رود.

رودخانه آمازون: رودخانه آمازون با 6400 کیلومتر طول، دومین رود بزرگ دنیا محسوب می شود. این رودخانه جذاب و زیبا با جنگل های بارانی پوشیده شده است و بیش از سه هزار نوع ماهی را در خود جای داده است.

فرناندو دنورونا: فرناندو دنورونا مجمموعه ای از چند جزیره زیبا با طبیعت بی نظیر و سواحلی بکر است که در ساحل شمال شرقی کشور برزیل واقع شده است. از این مجمع الجزایر تنها 21 جزیره آن، قابل سکونت می باشد که جمعیتی در حدود 3500 نفر را در خود جای داده است. فرناندو دنورونا در سال 1503 میلادی توسط آمریگو وسپوجی کشف شد.

بونیتو: بونیتو یکی از زیباترین و کوچک ترین شهرهای برزیل می باشد که پیرامون آن را، غارها و رودهای خروشان فراگرفته است. از محبوب ترین جاذبه های شهر بونیتو، می توان به راه های آبی بسیار شفاف و پر از ماهی اشاره کرد. شما می توانید در این راه های آبی به همراه ماهی ها شنا کرده و یا حتی به غواصی بپردازید. همچنین در غارهای آبی آبیسمو آنهوماس می توانید به وسیله طناب به ته غار بروید و در بین غارها پیاده روی کنید.

مرکز تاریخی اولیندا: اولیندا، شهری استعمار شده در سواحل ناحیه شمال شرقی کشور برزیل است که در شمال رسیف قرار گرفته است. این شهر بسیار زیبا و رنگارنگ، ساختمان هایی سفید با سقف های قرمز رنگ را درخود جای داده است. از جاذبه های شهر اولیندا می توان به منطقه تاریخی اولیندا در مرکز شهر، کلیساها، کارناوال ها، رستوران ها، بارها، صنایع دستی و استودیوهای هنرمندان اشاره کرد.

آبشار ایگواسو: آبشار ایگواسو توسط یک جهانگرد اسپانیایی در سال 1541 میلادی کشف شد. این آبشار زیبا از دو قسمت عمده تشکیل شده که هرکدام از صدها آبشار و جزیره صخره ای تشکیل شده است. آبشار ایگواسو مجموعه ای از 275 آبشار است که ارتفاعشان از 30 تا 86 متر متفاوت می باشد. شدت جریان آب آبشار ایگواسو در فصول بارانی، بین ماه های نوامبر تا مارس به بیشترین حد خود، تقریباً 12.750 مترمکعب بر ثانیه می رسد. کسانی که در تور برزیل شرکت می کنند می توانند در این منطقه قایق سواری مهیجی داشته باشند.

 

 

 

 

توضیحات تور

فرودگاه مبدا

شروع قیمت

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .