آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

تور برزیل نوروز1403 -11 روز اقامت در شهرهای ریودوژانیرو-ایگواسو-سائوپائولو

5/5

جزئیات کامل تور

خدمات تور

با جاذبه های عجیب ریودوژانیرو بیشتر آشنا شوید

ریو دو ژانیرو شهری در برزیل که بین کوه و دریا قرار گرفته، به قدری دیدنی است که یونسکو در نامگذاری ریو به عنوان میراث جهانی به موقعیت فوق العاده زیبای آن اشاره کرده است. البته این افتخارات تنها به دلیل موقعیت طبیعی ریو نبوده، بلکه چشم انداز فرهنگی شهری و ترکیبی از معماری و فضای سبز برنامه ریزی شده نیز از مشخصه های رشد و زیبایی این شهر شگفت انگیز هستند.

محبوب ترین جاذبه های ریو دو ژانیرو

ریو در طول تاریخ خود از دارایی‌ های فیزیکی خود کاملا آگاه بوده است – کوه‌ های سر به فلک کشیده پشت شهر، Sugarloaf بر فراز بندرش، و سواحل هلالی طولانی‌ شهر که از جاذبه‌ های گردشگری اصلی آن هستند. ریو همچنین این مناظر را با ساختمان‌ های متمایز از هر دوره از تاریخ و پارک های شهری و فضاهای باز که هر کدام از جاذبه های ریو دو ژانیرو به شمار می روند، جذاب تر هم کرده است است. محبوب ترین جاذبه های گردشگری ریو عبارتند از:

۱. مجسمه کریستو ردنتور (مسیح نجات دهنده) – Cristo Redentor

مجسمه غول پیکر مسیح مشرف به شهر از قله ۷۰۹ متری کورکووادو تقریباً به اندازه Sugarloaf نماد ریو است. این بنای مشهور جهانی بین سال ‌های ۱۹۲۲ و ۱۹۳۱ ساخته شد و تقریباً تماماً از طریق کمک ‌های کاتولیک ‌های برزیلی تأمین مالی شد.

۲. قله شوگر لوف – Sugarloaf

در میان شناخته شده ترین جاذبه های ریودوژانیرو، قله صخره ای Sugarloaf قرار دارد که ۳۹۴ متر بالاتر از بندر قرار گرفته است. این قله روی نقطه‌ ای از زمین قرار دارد که به خلیج رسیده و به دور بندر می ‌پیچد و با یک نوار از زمین کم ارتفاع به شهر متصل می ‌شود.

می ‌توانید با تله‌ کابین از Praça General Tibúrcio به بالای Morro da Urca بروید، قله ‌ای کم ارتفاع تر که از آن یک تله‌ کابین دیگر به سمت قله Sugarloaf می‌ رود. از اینجا می توانید کل ساحل کوهستانی که خلیج و جزایر آن را در بر می گیرد را مشاهده کنید.

۳. ساحل کوپاکابانا – Copacabana

تعداد کمی از شهرهای جهان دارای یک ساحل شنی زیبا در قلب خود هستند. ای در حالی است که این ساحل دیدنی چهار کیلومتر در امتداد مرکز شهر ریو دو ژانیرو امتداد دارد. در چند قدمی ماسه ‌های طلایی آن، Avenida Atlântica، Avenida Nossa Senhora de Copacabana، و خیابان‌ های کوچک‌ تر همسایه قرار دارند که در آن ‌ها ساختمان ‌های جذاب تاریخی، هتل ‌های عالی، و رستوران ‌ها و کافه ‌های محبوب را خواهید دید.

۴. ایپانما – Ipanema

کوپاکابانا چهار کیلومتر به سمت غرب ادامه می ‌یابد و سپس سواحل ایپانما و لبلون توسط کانال Jardim de Alá که تالاب Lagoa Rodrigo de Freitas را تخلیه می‌ کند از هم جدا می‌ شوند. اینجا در امتداد گردشگاه در کنار دریا، هتل‌ های بزرگ، کافه ‌های متعدد، و رستوران ‌های بسیاری قرار دارند.

این دو منطقه، اگرچه بیشتر به‌خاطر سواحل ‌شان شناخته می ‌شوند، دارای یک محیط فرهنگی پرنشاط، با گالری ‌های هنری، سینما، و تئاتر آوانگارد است. Praça de Quental در Leblon هر یکشنبه صحنه بازار عتیقه ‌جات است و Praca General Osorio یکشنبه ها میزبان Feira de Artesanato de Ipanema با صنایع دستی، موسیقی، هنر و غذاهای محلی است.

۵. کارناوال – Carnaval

یکی از مشهورترین جشن ‌های جهان، هر زمستان در ریودوژانیرو برگزار م ی‌شود. جشن ‌ها اندکی پس از سال نو آغاز می ‌شوند، اما شکوه آن ها در چهار روز مانده به چهارشنبه خاکستر (Ash Wednesday) به اوج خود می ‌رسد و صدها هزار تماشاگر را به رژه ‌های خیابانی، مهمان ی‌های سامبا و نمایش ‌های بی نظیر به خود جذب می‌ کند.

۶. پارک ملی تیجوکا – Tijuca National Park

پارک ملی تیجوکا از جنگل تیجوکا و چندین منظره مشرف به شهر محافظت می ‌کند و کریستو ردنتور، مجسمه بزرگ مسیح در کورکووادو را احاطه کرده است. برای کاوش در پارک، می‌ توانید قطار را در یک نقطه میانی به سمت Corcovado ترک کنید و جاده را در جنگل برای دیدن یکی از زیباترین جاذبه های ریو دو ژانیرو دنبال کنید.

۷. باغ گیاه شناسی – Jardim Botânico

Jardim Botânico در ریو با مساحت ۳۵۰ هکتار در پای کورکووادو، یک پناهگاه زیست ‌محیطی را با باغ‌ های نمایشی و یک آزمایشگاه علمی ترکیب می ‌کند که همه محیط پارک قرار گرفته اند. نقاط برجسته این باغ که یکی از دیدنی ترین جاذبه های ریو دو ژانیرو به شمار می رود عبارتند از Orchidarium، گلخانه ای آهنی و شیشه ای که در دهه ۱۹۳۰ ساخته شده و خانه بیش از ۲۰۰۰ گونه ارکیده است، و باغ های ژاپنی با درختان گیلاس، پل های چوبی و حوضچه های کوی و بونسای.

این باغ همچنین شامل بیش از ۸۰۰۰ گونه حیات گیاهی و پرندگان و جانورانی است که اینجا را زیستگاه خود کرده ‌اند، از جمله میمون ‌های مارموست و توکان. می ‌توانید از میان باغ ‌ها، زیر نخل‌ های سر به فلک کشیده سلطنتی و درختان پائوبرازیل قدم بزنید.

 

۸. ماراکانا – Maracanã

مارکانا یکی دیگر از جاذبه های ریو دو ژانیرو و بزرگ ‌ترین استادیوم برزیل است که میزبان مراسم افتتاحیه و اختتامیه بازی ‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۶ بود.

این استادیوم برای مسابقات بین باشگاه‌ های فوتبال بزرگ ریو، فلامنگو، بوتافوگو، فلومیننسه و واسکو داگاما و همچنین برای برگزاری کنسرت‌ ها مورد استفاده قرار می گیرد. این تور کوتاه برای طرفداران مشتاق ورزش کوتاه بسیار جالب خواهد بود.

۹. ساحل پرینها – Prainha Beach

اگر از سواحل کوپاکابانا و ایپانما دیدن کرده ‌اید و حالا به دنبال چیز متفاوتی هستید، به پرینها بروید؛ جایی که جنگل های بارانی با اقیانوس تلاقی می کنند. این ساحل طبیعی تر از ساحل های موجود در قلب ریو است. شن ‌های طلایی و تخته سنگ‌ های گرد بزرگ در کنار ساحل قرار دارد. اگر دوست دارید موج سواری کنید، اینجا مکانی عالی برای انجام این کار است.

 

۱۰. سانتا ترزا و اسکاداریا سلارون – Santa Tereza and Escadaria Selarón

سانتا ترزا، منطقه ای از خیابان های شیب دار، آرام و خانه هایی با قدمت صد ساله، یکی از دیدنی ترین محله ها و جاذبه های ریو دو ژانیرو است. کافه ‌ها و رستوران ‌های این منطقه مورد علاقه هنرمندان و روشنفکرانی است که به فضای بوهمیایی آن می ‌افزایند. جاذبه‌ ها و کارهای زیادی در این منطقه برای انجام دادن وجود دارد، از جمله بازدید کلیسا و صومعه سانتا ترزا که قدمت آن به سال ۱۷۲۰ می ‌رسد.

موزه چاکارا دو سیو (Chácara do Céu) دارای مجموعه‌ ای هنری از آثار عمدتاً مدرن، از جمله آثار پیکاسو، میرو، و ماتیس، و همچنین مجسمه‌ های چینی از قرن هفدهم تا نوزدهم است. Parque das Ruínas که در مجاورت آن قرار دارد، باقی مانده یک است که از بین رفت و حالا تبدیل به یک مکان هنری، و محلی برای اجرای موسیقی شده است.

 

توضیحات تور

فرودگاه مبدا

شروع قیمت

3250 دلار +نرخ پرواز

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .