آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

تور برزیل /11 روزه نوروز 1403 سفر به شهرهای ریودوژانیرو-ایگواسو-سائوپوئولو

5/5

جزئیات کامل تور

خدمات تور

تور برزیل

کشور برزیل (Brazil) که با نام رسمی جمهوری فدرال برزیل (Federative Republic of Brazil) شناخته می‌شود یکی از کشورهای آمریکای جنوبی است. اگر تا کنون با تور برزیل به مسافرت رفته باشید متوجه خواهید شد که نیمی از مساحت خشکی این قاره را برزیل تشکیل می‌دهد. جالب است بدانید این کشور از نظر وسعت، بعد از کشورهای روسیه، کانادا، چین و ایالات متحد آمریکا به عنوان پنجمین کشور وسیع جهان شناخته شده است. برزیل در طول یک خط ساحلی 7400 کیلومتری رو به اقیانوس اطلس قرار گرفته که با همین ویژگی توانسته است جذابیت فراوانی به تور برزیل ببخشد.  تنوع گسترده‌ای از مناظر گرمسیری و نیمه‌گرمسیری مانند ساواناها، تالاب‌ها، فلات‌ها و کوه‌های کم‌ارتفاع این کشور را محبوب‌تر کرده و علاوه بر این، وجود رودخانه آمازون باعث شده که برزیل بزرگ‌ترین سیستم رودخانه‌ای جهان و وسیع‌ترین جنگل‌های بارانی بکر را دارا باشد. مسلما تور برزیل با وجود این تنوع و غنا به یکی از لذت‌بخش‌ترین تورها تبدیل خواهد شد. در جغرافیای این کشور پهناور اثری از محیط‌های بیابانی یا کوهستان‌های قطب شمال نیست و لذا آب و هوایی معتدل در آن حکم‌فرما می‌باشد.

اطلاعات مهم کشور برزیل

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم برزیل پنجمین کشور وسیع جهان بوده ولی عنوان پنجمین کشور پرجمعیت را نیز در کارنامه خود دارد. در واقع با تور برزیل، می‌توان به کشوی سفر کرد که یک سوم جمعیت آمریکای لاتین را خود جای داده است. بیش‌تر ساکنان این کشور در امتداد ساحل شرقی متمرکز بوده هر چند که پایتخت آن یعنی شهر بریزیلیا در نواحی مرکزی آن واقع شده و سالانه گردشگران زیادی در تور برزیل، مهمان این شهر می‌شوند.

شهر ریودژانیروه همچنان به عنوان نماد این کشور محسوب می‌شود که در تور برزیل هم مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار می‌گیرد. علاوه بر این، مجتمع‌های بزرگ آبی و صنعتی، زمین‌های کشاورزی حاصل‌خیز و معادن فراوان، کشور قهوه را به یکی از اقتصادهای بزرگ جهان مبدل کرده است که همین پویایی اقتصاد باعث افزایش نرخ سرمایه‌گذاری‌های خارجی و رونق سفر با تور برزیل به آن گردیده است.

توضیحات تور

فرودگاه مبدا

نام رسمی: جمهوری فدرال برزیل (Federative Republic of Brazil)

زبان رسمی: پرتغالی

زبان‌های بومیان: زبان‌های مختلف

پایتخت: برازیلیا

نوع حکومت: جمهوری فدرال چند حزبی با دو مجلس قانونگذاری

رئیس حکومت: رئیس جمهور

واحد پول: رئال برزیل (Brazilian real)

نوع برق شهری: برق شهری برزیل با ولتاژ 127 تا 220 ولت با فرکانس 60 هرتز می‌باشد.

کد کشور: 55+

شماره‌ اضطراری:

آتش‌نشانی: 193

آورژانس پزشکی: 192

پلیس: 190

اختلاف ساعت با ایران: 5 ساعت و نیم از ایران عقب‌تر است.

مهم‌ترین فرودگاه: فرودگاه بین‌المللی ریو دوژانیرو گالیائو (Rio de Janeiro-Galeão International Airport)

بهترین زمان سفر به برزیل

از آنجایی که کشور برزیل سرشار از زیبایی‌های طبیعی و تاریخی بوده لذا سفر با تور برزیل در هر زمانی می‌تواند هیجان‌انگیز باشد. اگر خواهان دیدن جنگل‌های آمازون هستید لذا پیشنهاد می‌کنیم که سفرتان را در فصول گرم ترتیب داده و به ویژه فصل بهار و تاستان بهترین زمان برای رزرو تور برزیل است.

 

 

شروع قیمت

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .