آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

تور فرانسه از اصفهان 1402 – 5 شب پاریس 19 بهمن

5/5

جزئیات کامل تور

خدمات تور

اقامت در هتل 4* همراه با صبحانه

ترانسفر فرودگاهی ، گشت شهری طبق برنامه ، راهنمای فارسی زبان ، ویزای توریستی و بیمه مسافرتی

 

مدارک لازم:

پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار ، اصل و ترجمه سند ملکی، اصل و ترجمه مدرک شغلی، اصل و ترجمه شناسنامه و کارت ملی

کارت واکسن دیجیتال ، ضمانت نامه بانکی و پرینت 6 ماهه حساب بانکی – تمکن مالی

2 قطعه عکس رنگی 3.5*4.5 زمینه سفید

خدمات تور

فرانسه، با نام رسمی جمهوری فرانسه، یا République Française، کشور است که در شمال غربی اروپا واقع شده است. این کشور یکی از اعضای اتحادیه اروپا است و پس از آلمان، دومین کشور پرجمعیت اروپایی محسوب می‌شود. از نظر تاریخی و فرهنگی در میان مهم‌ترین ملت‌های جهان غرب، فرانسه با داشتن مستعمرات سابق در هر گوشه از جهان، نقش بسیار مهمی در امور بین‌المللی ایفا کرده است.

فرانسه که توسط اقیانوس اطلس و دریای مدیترانه، کوه‌های آلپ و پیرنه محدود شده است، از دیرباز پلی جغرافیایی، اقتصادی و زبانی برای اتصال شمال و جنوب اروپا ایجاد کرده است. این کشور مهم‌ترین تولیدکننده محصولات کشاورزی اروپا و یکی از قدرت‌های صنعتی پیشرو در جهان است. شرایط مناسب تحصیل رایگان در کشور فرانسه، حضور دانشگاه های برتر در فرانسه و اخذ ویزای تحصیلی فرانسه در کمترین زمان، این کشور را به مقصد محبوبی برای متقاضیان تبدیل کرده است

فرهنگ کشور فرانسه در طول تاریخ دچار تغییر و تحولات زیادی شده است. مردم فرانسه، آداب، رسوم و سنت‌های آن‌ها نیز تحت تأثیر تاریخ، قرار داشته‌اند. قرن ۱۷ میلادی را می‌توان عصر تغییرات هنری و فرهنگی، به‌ویژه فرهنگ، ادب و هنرهای تزئینی در اروپا برشمرد.

در پایان قرن ۱۹ میلادی، هنرهایی چون فیلم‌سازی، آشپزی و مد در این کشور ظهور پیدا کردند. موسیقی، علم و فناوری نیز بخش‌های دیگری از تحولات فرهنگی و تمدن فرانسه به شمار می‌روند. در کشور فرانسه ارزش‌ها و احترام به بزرگ‌تر از اهمیت بالایی برخوردار است. در این کشور خانواده‌ها معمولا صاحب یک الی دو فرزند هستند. فرانسوی‌ها برای دوستی و روابط خود بسیار ارزش قائلند و سعی می‌کنند همیشه مهربان باشند.

آشپزی در کشور فرانسه بسیار مهم است و هنوز هم سس‌های فرانسوی در کل جهان از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. مردم این کشور در زمان احوالپرسی با دوستان خود عادت به بوسیدن دو بار بر روی گونه‌های فرد مورد نظر را دارند. هر رستورانی که در این کشور انتخاب کنید مواد اولیه آن تازه خواهد بود.

توضیحات تور

فرودگاه مبدا

تمام شهرهای فرانسه  ازنظرِ زیبایی، رفاه و شرایط زندگی در وضعیت بسیار عالی قرار دارند. هرساله توریست‌های زیادی برای تماشای جاذبه‌های گردشگری فرانسه به شهرهای این کشور سفر می‌کنند. پایتخت کشور فرانسه، شهر پاریس است که جزو محبوب‌ترین شهرهای اروپایی است.

پایتخت و با اختلاف بسیار، مهم‌ترین شهر فرانسه پاریس است که یکی از مراکز فرهنگی و تجاری برجسته جهان محسوب می‌شود. پاریس شهری باشکوه که به نام ویل لومیر یا «شهر نور» شناخته می‌شود، بارها در طول تاریخ مورد بازسازی قرار گرفته است. پاریس در حال حاضر یک کلان‌شهر گسترده و یکی از بزرگ‌ترین مناطق شهری اروپاست.

شروع قیمت

1890 یورو + نرخ پرواز

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .