آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

تور فرانسه – ایتالیا از اصفهان بهمن 1402

5/5

جزئیات کامل تور

خدمات تور

اقامت در هتل 4* همراه با صبحانه

ترانسفر فرودگاهی ، گشت شهری طبق برنامه ، راهنمای فارسی زبان ، ویزای توریستی و بیمه مسافرتی و پرواز داخلی

 

مدارک لازم:

پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار ، اصل و ترجمه سند ملکی، اصل و ترجمه مدرک شغلی، اصل و ترجمه شناسنامه و کارت ملی

کارت واکسن دیجیتال ، ضمانت نامه بانکی و پرینت 6 ماهه حساب بانکی – تمکن مالی

2 قطعه عکس رنگی 3.5*4.5 زمینه سفید

خدمات تور

تور فرانسه ایتالیا

تور افرانسه ایتالیا از آن دسته تورهای اروپایی به حساب می آید که هر بار که به آنها سفر کنید برایتان جذاب و هیجان انگیز است. از شهرهای پر هیاهو گرفته تا دریاچه ها و سواحل زیبای ایتالیا و قدم زدن در خیابان های پاریس در فرانسه که تلفیق دو سبک مدرن و کلاسیک را به طور همزمان میتوانید تجربه کنید.

تور فرانسه ایتالیا یکی از پرطرفدارترین تورهای اروپایی بوده که اکثر ایرانیان به این کشورها علاقه دارند.  . برای سفر به ایتالیا و فرانسه، باید ویزای شنگن دریافت کنید. برای گرفتن ویزای شنگن به مدارکی همچون گردش حساب سه ماهه، گواهی تمکن مالی، اصل و ترجمه مدارک شغلی و اصل گذرنامه مورد نیاز است که همه این موارد باید به زبان انگلیسی ترجمه شوند.

تور ایتالیا فرانسه برای اکثر مسافران جذابیت خاص خود را دارد، تور ایتالیا فرانسه هم دارای جاذبه های تاریخی مهم مانند کولوسئوم (Colosseum)، معبد رومی پانتئون  (Pantheon Rome)و فروم روم، میدان مرکز شهر (Roman Forum) از زمان رم باستان و در فرانسه به برج ایفل (Eiffel Tower) موزه لوور (Louvre Museum) و دیزنی لند (Disneyland Paris) هم میتوان اشاره کرد.

در تور ایتالیا فرانسه میتوان از به روزترین و مدرن ترن مد روز دنیا و خرید از برند های شناخته شده و معروف دنیا مانند، دیور، شنل، سن لورن، لویی ویتون، هرمس و … در شهرهای ایتالیا و فرانسه این کشورها اشاره کرد.

توضیحات تور

فرودگاه مبدا

شروع قیمت

2290 یورو + نرخ پرواز

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .