آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

تور لوکس برزیل ویژه نوروز1403 به همراه گشت آبشار ایگواسو

5/5

جزئیات کامل تور

خدمات تور

شهرهای مهم گردشگری

سائوپائولو:مرکز مالی پرجنب‌ و جوش برزیل، با موسسات فرهنگی متعدد و سنت‌های معماری غنی، یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای جهان است. ساختمان‌های نمادین آن از کلیسای جامع نئوگوتیک و آسمان‌خراش مارتینلی گرفته تا معمار مدرنیست اسکار نیمایر، ادیفیسیو کوپان، را در بر می‌گیرد. سائوپائولو دارای بزرگترین اقتصاد از نظر تولید ناخالص داخلی در آمریکای لاتین و نیمکره جنوبی است. اغلب اولین مقصد در تور برزیل شهر سائو می باشد.

ریودوژانیرو: ریو شهری ساحلی بزرگ در برزیل است که به‌خاطر سواحل کوپاکابانا و ایپانما، مجسمه مسیح ۳۸ متری بر فراز کوه کورکووادو و کوه شوگرلوف، قله‌ای گرانیتی با تله‌ کابین‌ معروف است. این شهر به‌ خاطر محله زاغه نشین هم معروف است. فستیوال پر سر و صدا کارناوال آن، لباس های پر زرق و برق و رقصندگان سامبا، بزرگترین جشنواره جهان محسوب می شود. از مهم ترین مقاصد گردشگری تور برزیل شهر ریو می باشد.

ایگواسو: فوز دو ایگواسو، شهری در ایالت پارانا برزیل، نقطه اصلی برای بازدید از آبشار معروف ایگواسو، یکی از بزرگترین آبشارهای جهان است. این آبشار که 2.7 کیلومتر امتداد دارد و در مرز آرژانتین قرار دارد، صدها آبشار از جمله گلوی شیطان (80 متری) را در خود جای داده است. معمولا در تور برزیل توریست ها با قایق سواری زیر آبشار ایگواسو تجربه هیجان انگیزی را در سفرشان رقم می زنند.

رودخانه ایگواسو از شهر curitiba شروع می شود در قسمتی از مسیر خود آبشار زیبا به نام ایگواسو مابین کشورهای برزیل و آرژانتین ایجاد می کند. ارتفاع بلندترین این آبشارها حدود هشتاد و دو متر است معنی لغوی ایگواسو از ترکیب دو لغت پرتغالی Guarani به معنی آب و uasu به معنی بزرگ گرفته شده است در سال ۱۹۳۹ این منطقه به عنوان پارک ملی محافظت شده در نظر گرفته شد. در این پارک زیبا در مجموع ۲۷۵ آبشار وجود دارد.

توضیحات تور

فرودگاه مبدا

آب و هوای برزیل

آب و هوای غالب: آب و هوای کشور برزیل با توجه به وسعت آن بسیار متنوع بوده و طیف گسترده ای را شامل می شود که زیرمجموعه های استوایی، نیمه گرمسیری، گرمسیری و نیمه خشک را شامل می شود.

بخش عظیمی از این کشور آب و هوایی گرمسیری دارد و پوشیده از جنگل ها ی آمازون می باشد. مردم مرکز برزیل، آب و هوایی گرمسیری، شمال شرقی، آب و هوایی نیمه خشک، شمال، آب و هوایی استوایی و جنوب، آب و هوایی استوایی را تجربه می کنند.در منطقه آمازون میزان بارندگی بسیار بالا بوده و به سه هزار میلی لیتر می رسد.

بهترین زمان تور برزیل بین ماه های نوامبر تا مارس می باشد که آب و هوا معتدل و دلپذیر بوده و میزان بارندگی اندک است.

بهتر است درباره برزیل بدانید

دانستن این اطلاعات در سفر به برزیل به شما کمک می کند

* وسعت این کشور به قدری است که با تمام کشورهای آمریکای جنوبی غیر از اکوادور و شیلی همجوار است.

* طوطی به عنوان حیوان ملی این کشور انتخاب شده است.

* کشور برزیل توانسته در 150 سال گذشته، بزرگ ترین تولید کننده قهوه در جهان باشد.

* شهر برازیلیا (پایتخت برزیل) از نمای هوایی مشابه یک هواپیما است.

* کشور برزیل از جنگل های استوایی، منابع طبیعی فراوان، نیروی کار جوان و زمین های کشاورزی پهناوری برخوردار بوده و لقب قدرتمندترین اقتصاد در آمریکای جنوبی را به خود اختصاص داده است.

* کشور برزیل از طبیعت شگفت انگیزی برخوردار بوده و بخش عظیمی از جنگل های آمازون در خاک این کشور واقع شده است.

* کشور برزیل از اکوسیستم و تنوع زیستی جانوری و گیاهی بسیار خوبی برخوردار بوده و بیش از دو میلیون نوع گیاه و جانور در این کشور وجود دارد.

* برزیل کشوری چند ملیتی بوده و از فرهنگ های متنوع و نژادهای مختلفی تشکیل شده است. یکی از جذابیت های تور برزیل، سنت ها و جشن های آن می باشد که از مهم ترین آن ها می توان به کارناوال ها، کاپوئیرا و ورزش های ملی اشاره کرد.

* مردم کشور برزیل علاقه خاصی به ورزش داشته و از تناسب اندام خوبی برخوردار هستند. مردم برزیل رکورد پایین ترین میانگین وزن در دنیا را به خود اختصاص داده اند.

شروع قیمت

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .