آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

تور لوکس ژاپن -فصل شکوفه های گیلاس – 12 روزه ویژه نوروز 1403

5/5

جزئیات کامل تور

خدمات تور

ژاپن

کشور آفتاب تابان

راهنمای سفر ژاپن

ژاپن کشوری است واقع در شرق آسیا که دور تا دور آن را اقیانوس آرام پوشانده است. این کشور به سرزمین آفتاب تابان و شکوفه ها گیلاس شناخته می شود و هر ساله گردشگران زیادی در تور ژاپن شرکت می کنند. بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی در جنگ جهانی دوم منجر به تسلیم شدن و به بار آمدن خسارات زیادی برای مردم این کشور شد. پس از این بمباران ژاپن تبدیل به یکی از شرکای تجاری آمریکا در آسیا شد.

موقعیت: جنوب شرق آسیا

پایتخت: توکیو

زبان: ژاپنی

دین رسمی: آیین بودا

ساعت محلی: 5 ساعت و نیم جلوتر از ایران

پول رایج: ین

وسعت: 377.873 کیلومتر مربع

جمعیت: 128 میلیون نفر

کشور ژاپن به دلیل این که دور تا دورش را اقیانوس فرا گرفته با کشوری مرز زمینی ندارد و تنها با کشورهای چین، کره جنوبی، کره شمالی و روسیه مرز دریایی دارد.

شهرهای گردشگری تور ژاپن:

توکیو، اوساکا، کیوتو، هاکونه، هیروشیما، نارا، کوبه

توضیحات تور

فرودگاه مبدا

سانشاین سیتی توکیو ژاپن

Sunshine City Alpa tokyo japan

همچنین هتل prince، شهر Namco Namja، مرکز کنفرانس، تئاتر و یک مرکز خرید نیز در این مجموعه وجود دارد. آمارها نشان می دهد که این مجموعه سالانه حدود 3 میلیون نفر بازدید کننده را به خود جذب می کند.

خلیج توکیو ژاپن

Tokyo Bay japan

در دوران باستان، ژاپنی ها خلیج توکیو را به دریای داخلی  می شناختند. در دوره آزوچی – مومویاما (1600-1568) این منطقه با عنوان خلیج ادو شناخته می شد که به شهر ادو مربوط بود. این خلیج نام کنونی اش یعنی خلیج توکیو را در زمان مدرن، پس از این که دادگاه سلطنتی از ادو جابه جا شد و نام شهر در سال 1868 به توکیو تغییر یافت، به دست آورده است. تنها جزیره طبیعی در خلیج توکیو سوروشیما (Surushima) در استان کاناگاوا می باشد. سوروشیما مکگانی مستحکم با توپخانه ساحلی در طول دوره باکوماتسو (Bakumatsu) بود و متعاقباً در طول دوره میجی Meiji در قلعه خلیج توکیو گنجانده شد.

معبد سنسوجی توکیو ژاپن

مجسمه‌ی هاچیکو توکیو ژاپن

Hutchiko Sculpture Tokyo Japan

برج اسکای تری توکیو ژاپن

 

پارک ملی شینجوکو گیوئن توکیو ژاپن

Shinjuku Guinean National Park Tokyo Japan

کاخ امپراتوری توکیو IMPERIAL PALACE

کاخ امپراتوری یکی از جاذبه های فوق العاده و پرطرفدار شهر زیبا و دیدنی توکیوست که هر ساله گردشگران بسیاری برای بازدید از آن به این شهر زیبا و دیدنی سفر می کنند. این کاخ محل اقامت امپراتور ژاپن محسوب می شود و به همین دلیل تنها از بخش هایی از آن می توان بازدید کرد. این کاخ بر روی ویرانه های قلعه ایدو ایجاد شده و جاذبه های بسیاری را در خود جای داده است. با رفتن به این کاخ می توانید از باغ بیرونی و باغ شرقی کاخ بازدید کرده، بر روی پل سنگی نیجوباشی ایستاده و عکس بگیرید و از تماشای موزه دیدنی این کاخ لذت ببرید.

 

شروع قیمت

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .