آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

تور پاریس از اصفهان – 19 بهمن 1402

5/5

جزئیات کامل تور

خدمات تور

اقامت در هتل 4* همراه با صبحانه

ترانسفر فرودگاهی ، گشت شهری طبق برنامه ، راهنمای فارسی زبان ، ویزای توریستی و بیمه مسافرتی

 

مدارک لازم:

پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار ، اصل و ترجمه سند ملکی، اصل و ترجمه مدرک شغلی، اصل و ترجمه شناسنامه و کارت ملی

کارت واکسن دیجیتال ، ضمانت نامه بانکی و پرینت 6 ماهه حساب بانکی – تمکن مالی

2 قطعه عکس رنگی 3.5*4.5 زمینه سفید

خدمات تور

معرفی شهر پاریس

پاریس، از آن دست شهرهای پربازدید و محبوب است که تکراری نمی‌شود و هر جهانگردی حداقل یک بار گذرش به آن افتاده است. بنا بر آمار و ارقام، پاریس در سال ۲۰۲۰ میلادی هم جزو مقاصد برتر در قاره اروپا و و جهان بوده است. وقتی راهی این شهر می‌شوید لیست بلند بالایی از جاذبه‌ها، دیدنی‌ها و تفریحات پیش روی شماست. از دیدن برج معروف ایفل بگیرید تا دیدار از کاخ سلطنتی ورسای و البته تفریح در دیزنی لند. البته که این ها تمام جذابیت این شهر نیستند و پاریس برای شهرگردی، خوشمزه گردی و البته بازارگردی نیز مقصد جذابی محسوب می‌شود.
بد نیست بدانید وسعت شهر پاریس در حدود ۱۰۵ کیلومتر مربع است و حدود ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

دانستنی های کاربردی

• ویزا: می‌خواهد
• واحد پول: یورو (EUR)
• زمان محلی: ۲+ GMT
• زبان رسمی: فرانسوی
• دین اکثریت مردم: مسیحیت
• بهترین زمان سفر: خرداد تا مهر
• سبک تفریحات: بازدید از جاذبه‌های تاریخی، شهرگردی، خرید، تفریحات هیجانی
• نوع برق شهری: ۲۳۰ ولت / ۵۰ هرتز
• سوغاتی‌ها: شیرینی ماکارون، عطر، کلاه بِرِه، انواع شال گردن، پیکسل برج ایفل، صابون و محصولات بهداشتی دست‌ساز، انواع نمک رنگی، ادویه
• بهترین جا برای اقامت: دیدنی‌های پاریس در سطح شهر پراکنده اند و بر این اساس نمی‌توان یک محله را انتخاب کرد. از سویی پاریس محله ای به عنوان مرکز شهر ندارد. در نتیجه انتخاب هر اقامتگاهی که دسترسی خوبی به مترو دارد، گزینه مناسبی است. بد نیست بدانید پاریس در مجموع از ۲۰ منطقه تشکیل شده که می‌توانید این منطقه‌ها را برای پیدا کردن اقامتگاه، در اولویت قرار دهید. منطقه‌ ۷ (اطراف برج ایفل)، منطقه ۱۸ (اطراف تپه مون‌مارتر، مناسب برای سفر اقتصادی)، منطقه ۳ و ۴ (مناسب برای شب‌گردی)، منطقه ۸ (اطراف شانزه‌لیزه، مناسب سفر لوکس)، منطقه ۱ (اطراف موزه لوور، مناسب سفر لوکس)، منطقه ۶ (محله سنت جرمن، مناسب برای خانواده‌ها)

توضیحات تور

فرودگاه مبدا

دیدنی ها و تفریحات معروف پاریس

دیدنی‌ها و تفریحات شهر پاریس تمامی ندارند. بنابراین بهتر است برای جلوگیری از سردرگمی در سفر، اول مشهورترین‌ها را بشناسیم و یا بهتر از آن، از برنامه سفر پاریس استفاده کنیم.
برج ایفل: قطعا معروف‌ترین دیدنی پاریس را می‌شناسید پس بی هیچ توضیح بیشتری اول به سراغ برج ایفل می‌رویم تا این غول آهنین و بلند قامت شهر پاریس را از نزدیک ببینیم.
موزه لوور: همان طور که حتما می‌دانید موزه لوور یکی از بزرگ‌ترین و برترین موزه‌های دنیاست که مجموعه‌های نایابی از آثار تاریخی کشورهای دنیا دارد. اگر بخواهید تمام بخش‌های آن را ببینید، یک روز کامل هم کم خواهد بود. ضمن آن که بازدید از بخش ایران باستانش، قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد.

شانزه لیزه: پاریس است و خیابان معروف شانزه لیزه. اینجا که به قول فرانسوی‌ها ملقب است به زیباترین خیابان دنیا، جان می‌دهد برای کافه گردی و گردش در بوتیک‌های لوکس و برند. اگر هم اهل هیچ یک از این دو نیستید، یک پیاده‌روی آرام در غروب، می‌تواند تجربه لذت‌بخشی باشد.

دیزنی لند: دیزنی لند پاریس یکی از بهترین و محبوب‌ترین مجموعه‌های تفریحی اروپاست که در حومه شهر پاریس قرار دارد. تفریح در این دیزنی لند کودک و بزرگ نمی‌شناسد و می‌تواند چند ساعت هیجان انگیز و جذاب را برای شما رقم بزند.
کلیسای سنت شاپل: به شما قول می‌دهیم با بازدید از سنت شاپل، یکی از زیباترین کلیساهای عمرتان را ببینید. پنجره‌های مرتفع و رنگی شبستان و سقف باشکوه، در کنار هم منظره خارق العاده ای ایجاد می‌کنند.
موزه اورسی: این موزه که در یک ایستگاه راه آهن قدیمی برپا شده است، مجموعه جالب توجهی از آثار هنری اروپا را در معرض دید قرار می‌دهد. بد نیست بدانید در حال حاضر بر طبق دسته بندی‌های سایت تریپ ادوایزر، موزه اورسی جزو بهترین دیدنی‌های پاریس است.
کاخ ورسای: ورسای، کاخی باشکوه و تاریخی است که سال‌های سال اقامتگاه سلطنتی پادشاهان فرانسه به شمار می‌رفت. بازدید از معماری داخل کاخ، باغ‌های باصفا و تزئینات مجلل ورسای را نباید از دست داد.
تور کروز رود سن: احتمالا می‌دانید که رود سن، از میان شهر پاریس می‌گذرد. بنابراین بازدید از شهر سوار بر کشتی‌های کروز، می‌تواند بسیار دیدنی و هیجان انگیز باشد

شروع قیمت

1890 یورو + نرخ پرواز

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .