آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

تور ژاپن/ 12 روزه/ ویژه نوروز 1403، سفر به شهرهای اوزاکا-کیوتو-هاکونه و توکیو

5/5

جزئیات کامل تور

خدمات تور

تور 12 روزه ژاپن نوروز 1403

به ژاپن خوش آمدید!

اگر برای اولین بار به این کشور سفر می‌کنید، مطمئنا تحت‌تاثیر سنت، فرهنگ، غذاها، تاریخ و معماری آن قرار خواهید گرفت؛ از معابد باستانی گرفته تا آسمان‌خراش های مدرن، ژاپن مکانی جذاب و دیدنی است. در ژاپن مکان ‌های دیدنی و فعالیت‌های زیادی وجود دارد؛ اولین چیزی که به ذهن مردم خطور می‌کند، معابد و زیارتگاه‌های پرقدمت آن است. در برخی از معابد با پیشینه چندصدساله، مهم‌ترین جشنواره‌های فرهنگی ژاپن برگزار می‌شود و برخی دیگر سخن از جنبه‌های نمادین ژاپن دارند. در کشور ژاپن رستوران‌‌ها و غذاخوری‌های ارزان تا گران‌قیمت وجود دارد که در آن سوشی و بسیاری از غذاهای دیگر سرو می‌شود. هم‌چنین کشور ژاپن مکانی جذاب برای خرید است و بزرگ‌ترین و عالی‌ترین مراکز خرید را در خود جای داده‌است.

بهترین زمان برای بازدید از ژاپن!
بهترین زمان برای سفر به ژاپن از مارس تا می در اواخر بهار است. دما در این مدت  بسیار عالی و ملایم می باشد.

Japan’s Cherry Blossom Festivals(فستیوال شکوفه های گیلاس ژاپن)
ژاپن در سراسر جهان به خاطر جشنواره های شکوفه های گیلاس شناخته شده است
اگر قصد سفر به ژاپن را دارید به شما پیشنهاد می کنیم حتما در فصل بهار به این کشور سفر کنید. فصل بهار در ژاپن مصادف است با باز شدن شکوفه های گیلاس. به مناسبت باز شدن این شکوفه ها در کشور ژاپن هر ساله جشن شکوفه های گیلاس برگزار می شود. نام دیگر این جشن هانامی است. شکوفه های صورتی و زیبای گیلاس به قدری منظره چشم نوازی در فصل بهار ژاپن ایجاد می کنند که خیلی از مسافران و گردشگران تمام برنامه های خود را به گونه ای تنظیم می کنند که بتوانند در فصل بهار به این کشور سفر کنند.

  • توکیو از دیدنی ترین مکان های جشن

بدون شک توکیو به عنوان پایتخت ژاپن یکی از بهترین مکان ها برای دیدن جشن شکوفه های گیلاس است. پارک شینجوکو گوین با ۱۰۰۰ درخت گیلاس یکی از بهترین مکان ها برای بازدید هانامی است.

هانامی در توکیو

توکیو با فضای پر هیاهو، هیجان‌انگیز و فرهنگ مانگا و انیمه خود، یکی از بهترین شهرهای ژاپن برای تماشای شکوفه های گیلاس است. از بهترین مکان ها برای جشن شکوفه های گیلاس در این شهر می‌توان به باغ شینجوکو گیوئن (Shinjuku Gyoen)، پارک اوئنو (Ueno) و چیدوریگافوچی (Chidorigafuchi)  اشاره کرد که از از بهترین جاهای دیدنی ژاپن در توکیو نیز به شمار می‌روند.

یویوگی از دیگر پارک های توکیو است که می توانید برای دیدن هانامی به آنجا بروید.

وجود برکه و دریاچه مصنوعی در کنار این درختان منظره های چشم نواز تکرار نشدنی ای را برای شما به وجود می آورد.

 

 

 

توضیحات تور

فرودگاه مبدا

شکوفه گیلاس نماد چیست؟

یکی از دلایل محبوبیت شکوفه های گیلاس، در نماد، معنا و مفهوم آن نهفته است. در فرهنگ ژاپن، گفته می‌شود که شکوفه‌های گیلاس نماد ابر هستند که به یکباره شکوفا می‌شوند، روی درختان خودنمایی می‌کنند و سپس، درست مانند ابرها، ناگهان ناپدید می‌شوند!

به همین دلیل، شکوفه گیلاس در ژاپن نماد زودگذر بودن یا ماهیت گذرای زندگی است. این موضوع نشان‌دهنده مفهوم دیرینه بودایی در فرهنگ ژاپنی است که به‌عنوان Mono No Aware و به معنی «هیچ چیز تا ابد باقی نمی‌ماند» شناخته می‌شود؛ عبارتی ژاپنی که برای توصیف آگاهی از ناپایداری امور مادی (یکی از سه اصل اساسی دین بودا)، یا اصل ناپایداری به‌کار می‌رود و زیبایی و فناپذیری ذاتی زندگی را به رسمیت می‌شناسد.

شروع قیمت

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .