آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

تور ژاپن- JAPAN ویژه نوروز 1403 از تهران

5/5

جزئیات کامل تور

خدمات تور

با تور ژاپن شگفت انگیز ترین‌ها را تجربه کنید

به چه دلیل تور ژاپن را در لیست انتخاب‌های خود قرار دهیم؟ کشور ژاپن در زمره مدرنیته ترین کشور های دنیا و همچنین جزو پیشرفته ترین کشورهای شرقی آسیا قرار دارد و جذابیت‌های خاص خود را در سراسر دنیا دارد. همچنین در این کشور می‌توان همزمان با مشاهده جلوه‌های مدرن شاهد جلوه‌های سنتی و قدیمی نیز بود. پایتخت کشور ژاپن توکیو نام دارد. توکیو به عنوان پایتخت مدرن ترین کشور دنیا دارای امکانات زیادی در همه زمینه‌ها اعم از امکانات رفاهی، گردشگری، حمل و نقل و غیره می‌باشد. از این رو با آمریکا رقابت تنگاتنگی دارد و این موضوع با وجود دیزنی لند توکیو که اولین دیزنی لند جدا از آمریکا می‌باشد و از جاذبه‌های گردشگری پر طرفدار در تور ژاپن است قابل اثبات می‌باشد.

اشاره به جاذبه های گردشگری تور ژاپن

هنگام سفر به ژاپن با جاذبه‌های گردشگری زیادی مانند معابد مختلف، کاخ ها، موزه ها برخورد خواهید کرد که همین موضوع  باعث شده ژاپن سالانه مقصد بسیاری از گردشگران در سراسر دنیا باشد.

از این جاذبه‌ها می‌توان به عمارت طلایی (کین کاکو جی) در کیوتو که عمارتی بسیار زیبا با مناظر دیدنی است، کوه فوجی که دارای رویایی‌ترین مناظر و مقصد بسیاری از کوه نوردان داخلی و خارجی است، کاخ سلطنتی ژاپن که مربوط به امپراطور ژاپن بوده و هم اکنون تبدیل به موزه شده است، برج توکیو که ساخت آن برگرفته از برج ایفل فرانسه است، معبد تودای جی بزرگترین سازه چوبی در جهان، مجسمه عظیم بودای بزرگ کاماکورا که براساس یک شخصیت بودایی معروف در ژاپن ساخته شده است اشاره کرد.

همچنین قصر هیمجی، معبد بودایی کیومیزو درا در شرق توکیو، پارک ملی شینجوکو گیوئن (Shinjuku Gyoen)، معبد سنسوجی، پل رنگین کمان، ،پارک میمون جیگو کودانی با ساختار خارق‌العاده و شگفت انگیز که دارای چشمه آب گرم نیز هست، از سایر جاذبه های گردشگری در تور ژاپن هستند.

یادبود صلح هیروشیما که تنها بنای به جا مانده از حادثه بمباران شیمیایی هیروشیما است نیز جزو مهم ترین بناهای گردشگری کشور ژاپن یاد می‌شود.

توضیحات تور

فرودگاه مبدا

شروع قیمت

3490 دلار + نرخ پرواز

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .