آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

تور کوبا و مکزیک از اصفهان وِیژه نوروز 99-تور 15 روز مکزیک و کوبا از اصفهان-جهان پرواز

5/5

جزئیات کامل تور

خدمات تور

3 شب مکزیکو سیتی – 2 شب مریدا – 4 شب کانکن – 4 شب هاوانا و یک شب استانبول

خدمات:

بلیط رفت و برگشت با هواپیمایی ترکیش – ویزا – پرواز داخلی – همراهی راهنمای فارسی زبان و محلی – ترانسفر فرودگاهی

شرح سفر:

-3شب اقامت در هتل 5* لوکس hilton mexico city  با صبحانه و دو روز گشت در مکزیکو سیتی

-2شب اقامت در هتل 5* لوکس hyatt regency merida  با صبحانه + یک روز گشت در merida  و

chichen itza

-ترانسفر از مریدا به کانکن

-4 شب اقامت در هتل 5* لوکس  ibero star selection cancin  به صورت all inclusive

-بلیط هواپیما در مسیر کانکن به هاوانا

4 شب اقامت در هتل 5* لوکس saratoga  هاوانا با صبحانه و 2 روز گشت در هاوانا

****

توجه:دارندگان ویزاهای معتبر آمریکا – کانادا-انگلیس-شنگن مولتی و ژاپن به ویزای مکزیک نیاز ندارند.

مدارک مورد نیاز :

اصل پاسپورت با 7 ماه اعتبار از تاریخ سفر – 2 قطعه عکس 3.5*4.5 رنگی زمینه سفید – اصل و ترجمه سند مالکیت – اصل شناسنامه و کارت ملی –  پرینت حساب بانکی 6 ماهه و نامه تمکن مالی لاتین – اصل و ترجمه مدرک شغلی.

توضیحات تور

فرودگاه مبدا

مکزیکو سیتی، نه تنها پایتخت کشور مکزیک و مقر دولت است، بلکه به خاطر موزه های بسیاری که در سطح جهانی دارد، گالری های هنری، و همچنین جاذبه گردشگری، یکی از محبوب ترین مقاصد سفر در این کشور به شمار می رود. در سفر به مکزیکو سیتی، تلاش خود را برای بازدید از مرکز تاریخی شهر(مرکز تاریخی د لا سیوداد) متمرکز کنید. مرکز تاریخی شهر مکانی به وسعت ۱۵ کیلومتر مربع است که در لیست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است و دارای بیش از ۱۴۰۰ ساختمان استعماری مهم از قرن شانزدهم تا قرن نوزدهم میلادی می باشد. شما در اینجا، بیشتر جاذبه های مهم شهر مکزیک را پیدا خواهید کرد. در فاصله ی پیاده روی میدان قانون اساسی (پلازا د لا کانستیتوسیون)، میدان اصلی شهر، شما می توانید کاخ ملی، کلیسای جامع متروپولیتن، و معبد مایور (Templo Mayor) که یکی از معابد اصلی آزتک‌ها است ببینید. علاوه بر تمام این تجربیاتی که به دست می آورید کوه های آتشفشانی عظیم پوپوکاتپتل Popocatépetl و ایستاسیواکی Iztaccíhuatl که مشرف به شهر هستند، و هر یک بیش از ۵۰۰۰ متر ارتفاع دارد، بهترین بهانه برای خارج شدن از شهر و کشف مناظر خیره کننده در این بخش از ارتفاعات مکزیک هستند.
«قلعه سه پادشاه مورو» یا همان «قلعه مورو» در ورودی خلیج هاوانا و در قسمت تاریخی استحکامات دفاعی آن قرار دارد. این استحکامات دفاعی در اواخر قرن ۱۶ میلادی و اوایل قرن ۱۷ میلادی جهت محافظت شهر در برابر تهدیدات دائمی حملات دزدان دریایی ساخته شده‌اند. طراحی این بنا توسط مهندس ایتالیایی «جیووانی باتیستا آنتونلی» انجام شده بود و به نظر بسیار مشابه معماری بناهای قرن هفدهمی میلادی است. یکی از تغییرات اصلی این قلعه در طول زمان، مختص به فانوس دریایی آن است که چندین بار بازسازی و مرمت شده است و نهایتاً در اواسط قرن ۱۹ میلادی فانوس دریایی جدیدی جایگزین آن گردید. امروزه، منبع روشنایی اصلی این فانوس دریایی هنوز می‌درخشد و زیبایی خاصی به قلعه می‌بخشد. تماشای این منظره از ارتفاعات بالای شهر بسیار چشم‌نواز است.

شروع قیمت

3400 $ + نرخ پرواز

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .