آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

جاذبه های گردشگری کشور سوئیس – تورهای ترکیبی سوئیس ویژه کریسمس2024

5/5

جزئیات کامل تور

خدمات تور

جاذبه‌های گردشگری سوئیس

 

سوئیس را می‌توان یک زادگاه ورزش‌ها و تفریحات زمستانی دانست چرا که با کوهستان‌های بی‌نظیر خود توانسته است حتی تور سوئیس را در فصل زمستان رونق ببخشد. کشور سوئیس به عنوان یک کشور محصور در خشکی در قاره اروپا و با داشتن انواع جاذبه‌های طبیعی و چشم‌اندازهای زیبا یکی از مقاصد مسافران از سراسر جهان باشد. دریاچه‌های عمیق، جنگل‌های موجود در کوه‌های آلپ، چمن‌زارها و مراتع سرسبز، داشتن بالاترین سطح در هنرهای مدرن، معماری‌های بی‌نظیر و کم‌نظیر این کشور، تور سوئیس را برای بسیاری از گردشگران جذاب و دیدنی کرده است. در ادامه به تعدادی از این جاذبه‌ها خواهیم پرداخت:

 

زیبایی‌های شهر ژنو (Geneva)

 

شهر ژنو یکی از گران‌ترین شهرهای قاره اروپا و سومین شهر بزرگ سوئیس محسوب می‌شود که مرکز نهادهای دولتی و غیردولتی و سازمان‌های بین‌الملی مانند سازمان ملل متحد، سازمان صلیب سرخ جهانی و سازمان بهداشت جهانی است. بسیاری از گردشگران و مسافران سوئیس را با ژنو می‌شناسند چرا که به عنوان یک شهر بین‌المللی انواع فرهنگ و سازمان‌های را در خود گنجانده است. لذا مسافران تور سوئیس در درخواست‌های تور خواهان دیدار از این شهر بی‌نظیر و زیبا هستند. ناگفته نماند که یکی از بزرگ‌ترین فواره‌های جهان به نام فواره Jet d’Eau در این شهر قرار گرفته همچنین تماشای دریاچه ژنو و سواحل و ورزش‌هایی مانند اسکی و قایق‌رانی بسیاری از گردشگران را تور سوئیس برای دیدار از آن مشتاق می‌کند. این شهر دارای آب و هوای معتدل اقیانوسی بوده اما زمستان‌هایی سرد به همراه یخبندان دارد. بهترین زمان سفر با تور سوئیس یا تور ژنو در ماه‌های تابستان بوده که هوای معتدل و ملایم است. در فصل تابستان دو فستیوال معروف لیک پرید (lake Parade) در ماه جولای و جشن ژنو (Fêtes de Genève) در ماه آگوست را حتما با یک برنامه‌ریزی خوب در تور سوئیس خود جای دهید.

موزه ملی سوئیس (Swiss National Museum)

 

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری تور سوئیس که در کانتون زوریخ واقع شده موزه ملی سوئیس می‌باشد. این موزه در بنایی باشکوه و تاریخی شبیه به یک قلعه ساخته شده که دارای نمادهای سبک معماری نئوگوتیک است. این شاهکار معماری توانسته است تمام تاریخ، فرهنگ و زیبایی کشور سوئیس را با قدرت تمام به نمایش بگذارد که به همین خاطر با نام مهم‌ترین مجموعه آثار تاریخی و فرهنگی سوئیس شناخته می‌شود. این موزه دارای 820 هزار اثر بوده که به عنوان یکی از موزه‌های هنری و تاریخ فرهنگ اروپا در بزرگ‌ترین شهر سوئیس یعنی زوریخ معرفی می‌شود. در موزه ملی سوئیس آثاری از دوران باستان، ماقبل تاریخ، قرون وسطی تا قرن بیستم وجود داشته که بر غنای این بنای بی‌نظیر افزوده است. علاوه بر این آثار گوتیک، مجموعه‌ای کامل از مجسمه‌های کلیسایی چوبی، نقاشی‌ها، محراب و چیوالری نیز در این موزه گنجانده شده‌اند که مسافران و گردشگران در تور سوئیس را به دیدار از خود دعوت می‌کند.

 

توضیحات تور

فرودگاه مبدا

شروع قیمت

1990 یورو

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .