آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

تور استانبول ( هر روز هفته تا پایان مرداد ماه ) از اصفهان

5/5

جزئیات کامل تور

خدمات تور

هر روز پرواز – شماره پرواز رفت 893 ساعت 4:05 / شماره پرواز برگشت 892 ساعت 22:10 به وقت محلی / بدون محدودیت تاریخ برگشت

بلیط رفت و برگشت با هواپیمایی ترکیش – ترانسفر فرودگاهی – اقامت با صبحانه – گشت نیم روزی – تور لیدر فارسی زبان – بیمه

رزرو هتل هایی که در پکیج ذکر نشده است امکان پذیر میباشد .

نرخ های فوق برای ایام پیک ( تعطیلی و نمایشگاهی ) شامل افزایش قیمت میباشد . قبل از رزرو با دفتر فروش هماهنگی به عمل آید .

نرخ بلیت INF  زیر 2 سال 500000 تومان می باشد

کلیه هتل ها و بلیط هواپیما چارتر به معنی غیر قابل استرداد و تغییر تاریخ میباشد و در صورت عدم استفاده از خدمات مربوطه کل مبلغ سوخت می گردد و هیچ مبلغی استرداد نمیشود .

مسئولیت کنترل گذرنامه مسافر بابت هر گونه ممنوعیت خروج از کشور از جمله تاریخ اعتبار گذرنامه سن همراهان در گذرنامه به عهده آژانس ثبتنام کننده بوده و در صورت ممنوع الخروج بودن و یا هر اشکال دیگر شرکت جهان پرواز تعهدی در قبال استرداد وجه مربوطه نخواهد داشت .

آژانس سعی میکند هتل مورد تقاضا و انتخابی را کانفرم نماید ولی در صورت عدم موفقیت هتل مشابه با همان درجه یا هتل با درجه بالاتر را پیشنهاد و با هماهنگی آژانس و مسافر کانفرم می نماید در هر حال هتل قطعی مسافر هتل ذکر شده در واچر مربوطه و شرایط نهایی پرواز در بلیط صادر شده خواهد بود

چنانچه همکاران گرامی در هنگام ارسال در خواست کل هزینه رزرو جا را پر داخت ننمایند . هر گونه تغییر در نرخ پکیج ( حاصل از تغییر نرخ ارز – عوارض و یا خدمات .. ) معیار تسویه حساب تور مورد نظر میباشد .

تحویل مدارک منوط به پرداخت نقدی کلیه بهای پکیج می باشد در غیر این صورت شرکت جهان پرواز از تحویل مدارک خودداری و نسبت به تبعات مربوطه مسئولیت نخواهد داشت .

جهت رزرو برای کودکان زیر 12 سال ذکر تاریخ تولد میلادی در در خواست و ارسال کپی گذرنامه آنها الزامی میباشد .

توضیحات تور

فرودگاه مبدا

  1. توصیه میگردد که حتی الامکان از هتل های ارزان قیمت استفاده ننمایید زیرا ممکن است در عمل رضایت مسافر حاصل نگردد.
  2. توجه شود که راهنما به صورت همراه و تمام وقت نمی باشد بلکه راهنما به صورت مقیم بوده و شما می توانید از طریق تلفنی که در اختیار شما می گذارند تبادل اطلاعات فرمایید .
  3. دقت نمایید که فرزندان 17 سال به بالا حتما دارای گذرنامه معتبر جداگانه باشند .
  4. لازم به ذکر است که زمان پذیرش مسافر در هتل ها 2 بعدازظهر و زمان تحویل اتاق ساعت 12 ظهر میباشد و ارتباطی به زمان پرواز ندارد .
  5. مسئولیت کسب اطلاعات کامل و اطلاع رسانی صحیح شفاف و کامل به مسافر در خصوص ضوابط و شرایط پکیج و محل اقامت و … به عهده آژانس می باشد .
  6. اعتبار پاسپورت مسافر از زمان مسافرت کمتر از 6 ماه نباشد .

به ازای هر نفر 200000 تومان به پکیج اضافه میشود .

شروع قیمت

4590000

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .