آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

تور سوئیس – لوگانو از تهران 21 تیر98

5/5

جزئیات کامل تور

خدمات تور

خدمات تور :

بلیط هواپیمایی ایران ایر از تهران ،اقامت در هتل های 4* همراه با صبحانه و ترانسفر فرودگاهی ،ویزا شینگن ، راهنمای فارسی زبان و راهنمای محلی ،2گشت نیمروزی ، بیمه مسافرتی با تعهد 50.000 یورو

مدارک مورد نیاز :
اصل پاسپورت با 7 ماه اعتبار از تاریخ سفر – 2 قطعه عکس 3.5*4.5 رنگی زمینه سفید – اصل و ترجمه سند مالکیت – اصل شناسنامه و کارت ملی – ضمانتنامه بانکی به مبلغ 150 میلیون تومان به ازای هر نفر – پرینت حساب بانکی 6 ماهه و نامه تمکن مالی لاتین – اصل و ترجمه مدرک شغلی

توضیحات تور

فرودگاه مبدا

توضیحات تور:
برنامه سفر:
روز اول***ایران–میلان-لوگانو
ورود به فرودگاه میلان با پرواز هواپیمایی ایران ایر و کنترل پاسپورت و ثبت مهر ورود و تحویل بار. در ادامه حرکت از فرودگاه میلان با اتوبوس اختصاصی به سمت لوگانو (مدت زمان سفر: 01:25 دقیقه).اقامت شب در هتل 4 ستاره De La Paixیا مشابه در لوگانو.
روزدوم***لوگانو-مورکوت-مندریزیو-لوگانو
پس ازصرف صبحانه،انجام گشت شهری نیم روز.بازدید از مرکز شهر و مکان های دیدنی شهر لوگانو.
در ادامه در روستای قرون وسطایی مورکوت که در سال 2016 عنوان زیباترین روستای سوییس را ازان خود کرد توقف می کنید. جاذبه ی بی نظیر معماری این روستا، کلیسای سانتا ماریا دل ساسو که در سبک رنسانس و باروک ساخته و طراحی شده، شما را مجذوب خواهد کرد.
در ادامه حرکت به سمت مندریزیو و فرصتی برای انجام خرید در مرکز خرید معروف فاکس تاون. در راه بازدید از پارک مینیاتوری سوییس، در شهر کوچک ملیده، جاذبه ای بزرگ در ابعاد کوچک که کودکان شما را به وجد خواهد آورد و خاطرات شما را زنده خواهد کرد.
بازگشت به هتل و اقامت شب در لوگانو.
روزسوم ***لوگانو
روز آزاد در لوگانو. اقامت شب در لوگانو.
روزچهارم ***لوگانو- لوکارنو- آسکونا- لوگانو
گشت نیم روز از شهرهای زیبا و بی نظیر لوکارنو و آسکونا که مناظر بدیع آن شما را شگفت زده خواهد کرد.
بازگشت به لوگانو.اقامت شب در لوگانو.
روز پنجم*** لوگانو-میلان-تهران
ترانسفر از هتل به سمت فرودگاه برای پرواز برگشت به ایران با پروازهواپیمایی ایران ایر.

شروع قیمت

790 یورو + نرخ پرواز

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .