آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

تور لحظه آخری کیش از اصفهان -دی 1398 با پرواز ایران ایر-هما

5/5

جزئیات کامل تور

خدمات تور

بلیط رفت و برگشت کیش با هواپیما – پرواز ایران ایر-اقامت در هتل های فوق همراه با خدمات ذکر شده-ترانسفر فرودگاهی

تفریحات جزیره کیش:
-کشتی تفریحی اوستا – آرتمیس و … کیش
-غواصی در دریای زیبای کیش
-پاراسل و شاتل دریایی
-جنگ های شبانه کیش
-گشت در جزیره کیش
-کشتی یونانی
-رستوارن شاندیز مرجان و شاندیز صفدری کیش
-تفریحات شبانه کیش

به عهده مسافر می باشد.

توضیحات تور

فرودگاه مبدا

🌴تور جزیره زیبای کیش 🌴
🔴سه شنبه و جمعه هر هفته
✅جهان پرواز
☎️ 031-31312030
🌐 booking.jahanparvaz.com
🏝🏖راهنمای سفر به کیش 🏖🏝
🚢 #کشتی_یونانی
کشتی یونانی، کشتی که در سال ۱۳۴۵ در جزیره مرجانی به گل نشست و هیچ‌کس موفق به جابجایی آن نشد، اکنون تبدیل به یکی از جاذبه‌های گردشگری و عکاسی جزیره زیبای کیش شده است.
به گفته محققان و کارشناسان حوزه دریایی، هیچ امیدی به بازسازی و تعمیر این کشتی نیست و تا چند سال دیگر به‌کل فرو ریخته و از بین خواهد رفت.
اگر امروزه به جزیره ی کیش سفر کنید خواهید دریافت که این کشتی را می توان یکی از مکان های گردشگری این جزیره نامید.
غروب ساحل در کنار این کشتی بسیار منظره ی زیبایی را بوجود می آورد …

🚢#کشتی_تفریحی

گشت و گذار در آبهای نیلگون خلیج فارس با کشتی های تفریحی یکی دیگر از تفریحات جزیره کیش می باشد. کشتی های تفریحی شبانه، کشتی های آکواریوم و قایقهای کف شیشه ایی علاقه مندان را به این گشت ها می برند.گشت دریایی کشتی های تفریحی شبانه در آب هاي اطراف جزيره کيش معمولا از ساعت 21 شروع شده و تا ساعت یک بامداد در سانس های دو ساعته ادامه دارد. این گشت ها به همراه پذیرایی از مهمانان، سرو شام در رستوران کشتی همراه با موزیک زنده، جنگ شادی، برنامه های شاد و مهیج، قرعه کشی و اهدای جوایز می باشد.
کشتی تفریحی نوید ، کشتی تفریحی نوید دریا ، آرتمیس ، اوستا ، گوهرو کشتی آکواریوم کف شیشه ای از جمله کشتی تفریحی شبانه این جزیره می باشد .

🏜#کاریز _شهرزیرزمینی

شهر زیرزمینی پر آوازه ای که شهرت آن جهانی است و تلفیقی از هنر ایرانی و طبیعت زیبای این جزیره می باشد و همین خود دلیلی شده تا گردشگران زیادی چه از ایران و چه از کشورهای خارجی برای بازدید از شگفتی ها آن به این جزیره در جنوب ایران سفر کنند. در طول سفرتان به جزیره کیش یک روز را برای بازدیدی از شهری با عمق ۱۶ متر و قدمت ی کهن که به ۲۵۰۰ سال پیش بر می گردد خالی کنید، تا از مهارت و تبهر ایرانیان بهره مند شوید
یکی از مواردی که سبب شده تا کاریز کیش پر اهمیت شود و تمایزی ویژه با دیگری شهرهای زیرزمینی ایران داشته باشد، سقف مرجانی آن است که زمانی بستر آب دریا بوده و قطر آن به ۷ متر می رسد. این سقف پر از صدف و آبزیانی است که به صورت فسیل در آمده اند و به راحتی می توانید آنها را مشاهده کنید…

🏄🏻‍♂️#تفریحات_آبی

جزیره کیش پر است از تفریحات هیجان انگیز و متنوع برای همه گروه های سنی. اگر به کیش سفر میکنید بی شک جزو افرادی هستید که علاوه بر آرامش به دنبال هیجان هستید
#پاراسل
پاراسل از لذت بخش ترین سرگرمی های ساحلی جزیره کیش است و شما میتوانید همراه دوستان و خانواده خود سوار بر چتر پاراسل بشوید و به وسیله‌ی یک قایق با سرعت کشیده و اوج‌گیری هیجان انگیزی را احساس و منظره زیبایی از جزیره را ببینید. چترپاراسل می تواند ارتفاعی بین 150-300 متر بالاتر از سطح دریا را برای شما فراهم کند.
#شاتل
یکی از بی نظیر ترین و هیجان انگیز ترین تفریحات دریایی کیش , شاتل کیش می باشد. شاتل در واقع به تیوپ هایی همانند مبل گفته می شود که شما سوار آن شده و به وسیله طناب هایی که به تیوپ متصل هستند توسط قایق های تندرو کشیده می شوید.
#اسکوتر_زیر_دریایی
یکی از جدیدترین تفریحات آبی کیش است. این دستگاه امکان تجربه غواصی را برای همه افراد فراهم نموده است. بدون اینکه فرد نیازی به تجربه ی غواصی داشته باشد و تا عمق 10 متری زیر دریا شما را همراهی خواهد کرد

شروع قیمت

1.320.000

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .