آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

تور 4 شب سوئیس ( ویژه 2 آذر ماه )

5/5

جزئیات کامل تور

خدمات تور

تور دور سوئیس ( قلب اروپا )
مقاصد : ژنو و لوزان
بلیت رفت و برگشت OS / TK –
4 شب اقامت در هتل 4 ستاره تاپ – ویزا – راهنمای فارسی زبان – گشت به شرح ارائه شده – ترانسفر فرودگاهی – بیمه مسافرتی

 

توضیحات تور

فرودگاه مبدا

روز اول :

سفر ما از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان آغاز میشود . از اصفهان به سمت ژنو خواهیم رفت بعد از رسیدن به ژنو شما با تورلیدر آشنا خواهید شد و با راهنمایی ایشان به سمت لوزان حرکت خواهید کرد . شما در هتل 4 ستاره لوزان اقامت خواهید داشت و بقیه روز را آزاد هستید .

روز دوم :

بعد از صرف صبحانه گشت شهری لوزان شامل : کلیسای جامع – مرکز شهر – خیابان سربازهای گمنام با بوتیک ها و مغازه های با عظمت و ملاقات از زیباترین مقر کمیته بین المللی المپیک .

روز سوم :

امروز از لوزان به ژنو حرکت می کنیم . گشت شهری ژنو : بازدید از مقر سازمان ملل متحد – فواره واترجت – ساعت گل – مرکز شهر – کلیسای جامع و بعدازظهر بازگشت به لوزان .

روز چهارم :

امروز شما به یکی ازمناطق اروپا بین دریاچه ژنو و وین به نام  LAVAUXحرکت میکنید که به تازگی در سایت یونسکو قرار گرفته که این یک کارت پستال واقعی از مناظر سوئیس است سپس بازدید را تا کرییرس یک دهکده معروف قرون وسطایی ادامه می دهیم و در راه برگشت از یکی از مشهورترین کارخانه های شکلات سوئیس به نام کاپلر دیدن میکنیم .

روز پنجم :

وقت آزاد در لوزان برای آخرین دیدار و حرکت از هتل به فرودگاه ژنو و بازگشت به اصفهان .

مدارک مورد نیاز :

اصل پاسپورت با 7 ماه اعتبار از تاریخ سفر – 2 قطعه عکس 3.5*4.5 رنگی زمینه سفید – اصل و ترجمه سند مالکیت – اصل شناسنامه و کارت ملی – ضمانتنامه بانکی به مبلغ 75 میلیون تومان به ازای هر نفر – پرینت حساب بانکی 6 ماهه و نامه تمکن مالی لاتین – اصل و ترجمه مدرک شغلی

شروع قیمت

2950000

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .