آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

راهنمای سفر به مکزیک-ساحل زیبای کانکون- تور مکزیک از اصفهان و تهران

5/5

جزئیات کامل تور

خدمات تور

🔗ساحل شگفت انگیز و زیبای #کنکون 🏝
این شهر ساحلی در منتهی‌الیه شرقی کشور #مکزیک 🇲🇽و در شبه جزیره یوکاتان (Yucatan) واقع در ایالت کینتانا رو (Quintana Roo) قرار دارد. کنکان با داشتن آب و هوای گرمسیری و به لطف اماکن دیدنی، باستانی و تفریحی فراوان، به یکی از مهمترین مراکز مهم گردشگری در جهان تبدیل شده است.🏞
این شهر همه ساله پذیرای خیل گردشگرانی است که از اقصی نقاط جهان به این شهر ساحلی وارد می شوند. #کنکان که گفته می شود به معنای «شهر درخشان» است، دارای بیش از 22 کیلومتر ساحل شنی سفید رنگ به شکل 7 انگلیسی است.🔆🔆
#گردشگران شیفته آب و هوای معتدل، غروب درخشان، امکان دیدنی بسیار و شب های به یاد ماندنی کنکان هستند. 🌄
در بخش اصلی و جزیره ای این شهر، «منطقه هتل ها» قرار دارد که در آن، هتل های مدرن و مراکز خرید متعددی یافت می شود. کسانی که مایلند در مورد تمدن مایای باستان اطلاعاتی به دست آورند، می توانند در گردش های روزانه خود در کنکان، از چندین مکان باستانی استثنایی دیدن کنند….

سواحل تمیز و زیبای این شهر با آب شفاف و درخشانی که دارند استراحتی لذتبخش را برای مسافران فراهم می کنند. در سفر به این شهر می توانید در سواحل زیبای آن قدم بزنید یا با شنا در دریا از دنیای زیرآب شگفت انگیز این منطقه دیدن کنید. آب دریا در این منطقه آنقدر شفاف و زلال است که از سطح آب هم می توان ماهی های رنگارنگ و مرجان ها را دید.

‼️ نوروز 99 با ما همراه باشید‼️
☎️031-31312030

توضیحات تور

فرودگاه مبدا

شروع قیمت

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .