آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

آنلاین و حضوری میزبان شما هستیم ! ساعت : 8:30 تا 22

راهنمای سفر به کیش – قسمت سوم -با چارتر ایران ایر-هما از اصفهان

5/5

جزئیات کامل تور

خدمات تور

🏝🏖راهنمای سفر به کیش 🏖🏝
✅ قسمت سوم
🏄🏻‍♂️#تفریحات_آبی

جزیره کیش پر است از تفریحات هیجان انگیز و متنوع برای همه گروه های سنی. اگر به کیش سفر میکنید بی شک جزو افرادی هستید که علاوه بر آرامش به دنبال هیجان هستید
#پاراسل
پاراسل از لذت بخش ترین سرگرمی های ساحلی جزیره کیش است و شما میتوانید همراه دوستان و خانواده خود سوار بر چتر پاراسل بشوید و به وسیله‌ی یک قایق با سرعت کشیده و اوج‌گیری هیجان انگیزی را احساس و منظره زیبایی از جزیره را ببینید. چترپاراسل می تواند ارتفاعی بین 150-300 متر بالاتر از سطح دریا را برای شما فراهم کند.
#شاتل
یکی از بی نظیر ترین و هیجان انگیز ترین تفریحات دریایی کیش , شاتل کیش می باشد. شاتل در واقع به تیوپ هایی همانند مبل گفته می شود که شما سوار آن شده و به وسیله طناب هایی که به تیوپ متصل هستند توسط قایق های تندرو کشیده می شوید.
#اسکوتر_زیر_دریایی
یکی از جدیدترین تفریحات آبی کیش است. این دستگاه امکان تجربه غواصی را برای همه افراد فراهم نموده است. بدون اینکه فرد نیازی به تجربه ی غواصی داشته باشد و تا عمق 10 متری زیر دریا شما را همراهی خواهد کرد

توضیحات تور

فرودگاه مبدا

شروع قیمت

پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ  می شود .